Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roefus
#956107
Nou...ik hoop gewoon dat Bo het straks allemaal in mag halen...en weer heerlijk achter balletjes aan mag  :-*
Nog even volhouden, maar.
Kan me goed voorstellen dat je je een mormel voelt, want ja....hij voelt zich vast vreselijk tekort gedaan en kan dat maar niet begrijpen.
Ach, de arme ziel.
Dadelijk ervaart hij weer dat jij TOCH best wel een heeeeel leuk baasje bent  :-*
Door henneke
#956119
ach ja het komt wel weer goed tussen ons hoor , ik denk nog een klein weekje afzien voor hem en dan mogen de remmen weer los  :D
Door Borke
#956140
Arme Bo!
Nu moet je dus de hele tijd met hem aan de lijn lopen, lukt dat een beetje, loopt hij nog steeds wel netjes mee of wordt hij nukkig?
Door henneke
#956144
AstridStraver schreef: Arme Bo!
Nu moet je dus de hele tijd met hem aan de lijn lopen, lukt dat een beetje, loopt hij nog steeds wel netjes mee of wordt hij nukkig?
voor Bo zijn doen is hij nukkig maar ja dat is niks dus , hij loopt aan de uitrollijn en doet af en toe een poging tot een sprintje zodra hij het einde van de lijn voelt loopt hij weer gewoon  ;D maar wel met een boos hoofd he ?  :D
Door henneke
#959388
Bo heeft goed nieuws , vandaag heb ik besloten dat de snee eindelijk goed dicht is en mocht hij weer lekker los mee in het bos lopen , vrijdag gaan de hechtingen eruit  :circle:
Door henneke
#959417
AstridStraver schreef: Feestje voor Bo en ook wel voor Storm denk ik  8)
Hihi Storm heeft nog niet door dat hij Bo weer zijn achterpoot kan uitrukken en we gaan hem niet wijzer maken hoor , maar het is voor Storm ook wel fijn als Bo weer gewoon alles kan hij miste zijn maatje wel hoor met het wandelen  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door