Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#946108
so far so good ...:angel2:
't is toch nog toe gelukkig rustig gebleven...  maar 't is pas middag hier en ik blijf liever duimen tot morgenochtend!!
Door 202Spots
#948126
Ik ben bijna bang om wat te zeggen.. :-X
maar het is vandaag 'n week geleden dat ie de laatste seizure had, en als de adaquan de oorzaak zou wezen dan denk ik dat het inmiddels wel raak geweest zou zijn...want zaterdag de shot gehad en nu bijna donderdag...
dus ik denk haast dat wanneer er in de volgende paar dagen toch weer seizures zijn, dat het volgens 't normale seizure schema verloopt.. :-\

Het lopen van Tor gaat echt wel beter vind ik, maar het overeind komen is nog moeilijk, maar dat kan natuurijk ook van de PB zijn..
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#948176
Durf het ook bijna niet te zeggen :-X, maar het klinkt goed!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#948191
In ieder geval heel fijn om te lezen dat hij geen seizure heeft gehad van de adequan, hopelijk blijft de volgende zowiezo nog een tijdje weg.
En wat heerlijk dat het lopen ook beter gaat.
Wat dat opstaan betreft, moeilijk ja, kan best van de pb komen, zal dit misschien nog verbeteren op de adequan?
Dikke knuffel voor jullie. :-*
Door Boris-Amber-Damey
#948227
fluistermodus Heel fijn dat het lopen beter lijkt te gaan en dat hij geen seizures heeft gehad joh  :-X
Knuffels voor jullie!
Door Boris-Amber-Damey
#948488
Ik heb mijn Adequan die ik besteld heb bij entirelypets binnen.
Jammer genoeg mocht ik nog even 66,50 extra afrekenen.  >:(
Nah ja, ik verwachtte het al omdat de douane het 5 dagen heeft vastgehouden  :-\
Door 202Spots
#948545
Boris-Amber-Damey schreef: Ik heb mijn Adequan die ik besteld heb bij entirelypets binnen.
Jammer genoeg mocht ik nog even 66,50 extra afrekenen.  >:(
Nah ja, ik verwachtte het al omdat de douane het 5 dagen heeft vastgehouden  :-\
Ohhh wat raar!!Dan was je zeker niet zo veel goedkoper uit he?
Was dat voor invoer rechten of zo?
Ik geloof niet dat Cindy dat ooit heeft hoeven betalen...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door