Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karin2
#929467
Pf wat schrikken  :o
Dat een hond zo snel achteruit kan gaan  :(

ik duim hier heel hard mee dat ze er weer bovenop komt en er brand een kaarsje voor haar .
sterkte voor jullie en Noah vannacht  :-* :bigarmhug:
Door K@rin
#929496
Heel veel sterkte en beterschap gewenst !

weet je zeker dat ze ook geen vernauwing had ??
Heb dat net meegemaakt met een Bordeaudog van iemand anders, die al 2 jaar aan het overgeven was en waar ze er in Wageningen nu eindelijk achter zijn gekomen wat de oorzaak is  .......
Door Dami
#929497
Noah slaapt nu in de bench, ik heb 2 dekens over haar heengelegd ivm de narcose, we moeten even bekijken hoe de nacht zal verlopen, maar gezegd is wel dat de kans bestaat dat de gal er weer langs boven uitkomt stromen, maar daar kunnen ze nu niks aan doen, het lichaam moet zichzelf beter gaan maken nu. We slapen nu sowieso beneden, ook omdat Noah's moeder 9 dagen geleden een pup heeft gekregen, maar daar zorgt Tara helemaal voor gelukkig, zodat wij ons op Noah kunnen concentreren. Morgen moet ze weer om een infuus, zodat het vocht wel op peil blijft en morgen doen ze ook een echo om te kijken hoeveel vloeistof er terug in de maag is gelopen, het zal stapje voor stapje moeten gaan en dan heel erg hard duimen voor haar.
Bedankt allemaal voor het meeduimen, hoop dat het werkt!
Gebruikersavatar
Door pike
#929505
Wat verschrikkelijk zeg voor Noah en ook voor jou want jij voelt je schuldig, maar je hebt alleen maar het beste voor gehad. We duimen hier ook heel hard voor Noah dat ze weer beter wordt !
Door Femke
#929508
Heel veel beterschap en sterkte gewenst....

Overigens (info waar jij nu niks aan hebt, maar andere mensen die dit topic lezen misschien wel) geloof ik niet dat deze problemen veroorzaakt zijn door het zout. Ik denk eerder dat het een zeer toevallige samenloop van omstandigheden is geweest, het moment dat jij zout gaf en het moment dat Noah begon te braken.

Zoals je hier al schreef:
dianatara schreef: Hier op Barfplaats gelezen dat het met een eetlepel zout er weleens uit kon komen.
Hup lepel erin maar tijd om water te geven was er niet want alles kwam er al uit,


Dat zout is niet eens in de maag geweest, dat moet haast in de bek van Noah zijn blijven plakken. Waarschijnlijk had ze maar een heeel klein duwtje nodig om te beginnen met braken. Zoveel braken kan haast niet komen van de situatie die jij hierboven beschrijft.

Nogmaals, dit is niet om kritiek te leveren, of wat dan ook, maar meer voor mensen die hier ook meelezen. Een theelepel zout kan een goed braakmiddel zijn, met de nodige voorzorgsmaatregelen die eerder in dit topic al genoemd zijn.

Ik wens je heel veel sterkte met Noah, en ik hoop dat ze de nacht goed doorkomt  :-* :-* :-*
Door Dami
#929650
karin2 schreef: Hoe is het nu met Noah ??  :-\
We gaan zo weer naar Sleeuwijk, ze heeft vannacht 1 keer een beetje gal opgegeven, en verder wil ze graag uitgelaten worden, ze kwipelt met de staart, maar dat wil niet veel zeggen allemaal, ze krijgt dalijk weer een infuus.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door