Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Dami
#929887
We zijn net pas weer terug uit Sleeuwijk, hebben daar 3 uur gezeten, Noah heeft een echo gehad, gelukkig zat er bijna geen vocht meer in haar maag, maar de da (was een andere als gisteren omdat Walter moest opereren) schrok van de zeer dikke maagwand. Verder heeft ze opnieuw een infuus gehad met 3 liter vocht, en ik mag beginnen met 1 a 2 eetlepels water te geven met een zakje van RC met rehydration support als ze dit vandaag binnen kan houden mag ik morgen beginnen met hele kleine beetjes eten blikjes van Hills, speciaal licht verteerbaar. Verder heeft ze weer injectie ab gehad en pillen mee waar we morgen mee moeten starten, en ook een injectie primperan en zetpillen in de hoop om haar maag weer aan t werk te zetten. Er zijn biopten van de maag naar Utrecht gestuurd om te kijken wat voor weefsel het is.
Door Lizzy
#929957
dianatara schreef: We zijn net pas weer terug uit Sleeuwijk, hebben daar 3 uur gezeten, Noah heeft een echo gehad, gelukkig zat er bijna geen vocht meer in haar maag, maar de da (was een andere als gisteren omdat Walter moest opereren) schrok van de zeer dikke maagwand. Verder heeft ze opnieuw een infuus gehad met 3 liter vocht, en ik mag beginnen met 1 a 2 eetlepels water te geven met een zakje van RC met rehydration support als ze dit vandaag binnen kan houden mag ik morgen beginnen met hele kleine beetjes eten blikjes van Hills, speciaal licht verteerbaar. Verder heeft ze weer injectie ab gehad en pillen mee waar we morgen mee moeten starten, en ook een injectie primperan en zetpillen in de hoop om haar maag weer aan t werk te zetten. Er zijn biopten van de maag naar Utrecht gestuurd om te kijken wat voor weefsel het is.
Ach hemeltje, wat een toestanden allemaal :'(. Hebben ze vandaag een gastro-endoscopie gemaakt en biopten genomen?
Door Dami
#929979
Lizzy schreef: Ach hemeltje, wat een toestanden allemaal :'(. Hebben ze vandaag een gastro-endoscopie gemaakt en biopten genomen?
Nee dat heeft Strikkers gisteren tijdens de operatie gedaan.
Door Lizzy
#930150
dianatara schreef: Nee dat heeft Strikkers gisteren tijdens de operatie gedaan.
Aha, OK. Ik hoop dat jullie de uitslag snel krijgen en dat de uitslag goed uitpakt. We blijven duimen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door