Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#910052
Femke schreef:
yep, mijn idee. Als het niet met een dunne naald biopt kan, en ze voor een ander biopt onder narcose moet: dan meten de hele rattaplan maar weg laten halen. Stel dat anders uit het biopt blijkt dat het niet goed is, dan moet je hond wéér onder narcose, wat me geen goed plan lijkt met een hond die niet gezond is.
Dit vind ik dus ook. Als je hond toch al onder narcose moet, laat het dan direct weghalen. Anders moet ze straks misschien nog een keer onder narcose.
#910297
vagebond schreef: Ja, ik heb ook besloten om het weg te laten halen, daarna kijken wat de uitslag is. En dan zien we wel verder. Volgende week woensdag wordt het weggehaald.
volgens mij een verstandige besluit, sterkte ermee, ik duim dat het gewoon een vetbultje is ;)
#910556
vagebond schreef: Ja, ik heb ook besloten om het weg te laten halen, daarna kijken wat de uitslag is. En dan zien we wel verder. Volgende week woensdag wordt het weggehaald.
Verstandig! Ik hoop op een gunstige uitslag!
#910937
vagebond schreef: Ja, ik heb ook besloten om het weg te laten halen, daarna kijken wat de uitslag is. En dan zien we wel verder. Volgende week woensdag wordt het weggehaald.
Sterkte!!

Als je aan recovetsem kan komen: dan zou ik dat geven, desnoods nu al mee beginnen.
#919889
Gelukkig, het is weggehaald en opgestuurd, een goedaardig bultje. Het zat niet in het klierweefsel, dus de da heeft de tepel laten zitten. Het was een gok, want als het kwaadaardig was geweest, had ze weer onder narcose gemoeten.
#919987
vagebond schreef: Gelukkig, het is weggehaald en opgestuurd, een goedaardig bultje. Het zat niet in het klierweefsel, dus de da heeft de tepel laten zitten. Het was een gok, want als het kwaadaardig was geweest, had ze weer onder narcose gemoeten.
Pfjiew, hee, fijn om te lezen dat het goedaardig is!!
#921990
Ik had al eerder bericht, bultje is weggehaald. bleek onschuldig. gelukkig zat het ook nog buiten het klierweefsel en heeft de da de gok genomen dat het bultje goedaardig zou zijn. Anders moest ze alsnog onder narcose voor het weghalen van de tepel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door