Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#886768
Hitam schreef: Als ze kleiner worden kun je het nog wel even afwachten. Kan een allergische reactie zijn of een steek van een insect ofzo.

ze zijn al een heel stuk kleiner, moeilijk hoor  ik wacht even af, ik heb hier ook een DA waar ik zo heen kan.
Door Nynke
#886837
Wat vervelend !!!!

En als Klaus gebeten is, is de kans natuurlijk groot dat Mozes ook gebeten is. Misschien voor de zekerheid toch maar even wassen met vlooienshampoo??

Dan kun je gelijk Klaus inzepen ::) ::)

:offtopic2:
Ik heb nooit meer iets gehoord van dat meisje over dat konijnenhok. Heb je het überhaupt nog ??
Door senadance
#886840
Ik heb het al weggebracht dat hok...naar het adres waar ik het rammetje had gehaald, dat is een soort van konijnenopvang, maar wel erg mooi en schitteren.
Daar heb ik het hok heengedaan :-*
Door senadance
#887067
TJa,  de plakken zijn aanzienlijk minder geworden, toch vertrouw ik het niet, dus morgen een DA bezoek.
Het is zeg maar...80 % minder ....maar ik laat als het morgen niet helemaal weg toch liever toch naar kijken. ??? ???
Door Nynke
#887423
15.30 even naar de DA de bulten zijn aanzienlijk minder maar voor mijn rust effe sljekke!!!
Gelijk heb je !!        (geld moet rollen..................... :P :-\)
Door senadance
#887592
de DA staat voor een raatsel :o :o :o :o :o :o

de zwellingen zijn nog duidelijk te voelen al zijn ze een stuk miner :o :o
hij weet het niet.
We moeten even afwachten ...het wordt langzaam minder...maar heel heel heel erg vreemd.
Door roefus
#887597
senadance schreef: de DA staat voor een raatsel :o :o :o :o :o :o

de zwellingen zijn nog duidelijk te voelen al zijn ze een stuk miner :o :o
hij weet het niet.
We moeten even afwachten ...het wordt langzaam minder...maar heel heel heel erg vreemd.
lijkt toch wel een allergische reactie  :-\
maar iig fijn dat het minder wordt, nog maar even afwachten dan (al is dat niet leuk  :()
Door pallas
#887662
senadance schreef: nou ...hij heeft in ieder geval een berehonger zoals altijd!!! :P :P :P :P
Afwachten dus. Maar als hij zich nog steeds happy voelt en lekker eet, ziet het er goed uit :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door