Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#927859
Ik heb een potje van 60gr. in de dierenwinkel kunnen kopen voor 19,95. Helaas denkt deze winkel het niet in het assortiment te kunnen houden, omdat de importeur vertelde dat het binnenkort veel duurder wordt, omdat de inhoud bijna gehalveerd wordt. Dat vindt men daar geen acceptabele prijs meer. Ik denk dat hij de 40 grams verpakking  bedoelt. Ik ga vandaag nog wat potjes inslaan.
#927890
De prozym doet hier ook goed zijn werk. Drie weken geleden ben ik begonnen bij twee hondjes en voor meer dan de helft is het tandsteen er af dus we gaan nog maar door. Voordat  ik begon heb ik wel een foto gemaakt van de vieze tanden. Zo kan ik mooi het verschil  zien met hoe het er nu uit ziet.
#928052
Ik heb vanmiddag een potje plaqueOff van 60 gram voor 17,50 gekocht.
Het is van http://www.biodistra.se/indexse.htm en er is en plakkertje op geplakt van kroeske.nl
Onze chinese naakthond (powderpuff) is altijd een vreselijk mietje geweest met eten. Sinds ze de prozym krijgt eet ze haar bord leeg. Misschien zit er toch iets in dat de eetlust opwekt. Bij haar in ieder geval wel.
#928203
~Joke~ schreef: Het is hetzelfde zeewier toch?
Ja ik hoop 't...ik heb speciaal naar die knotted wrack gezocht..
Wat in die plaque off zit komt uit noorwegen/iceland vandaan,daarom wilde ik die hebben....iceland ligt tussen noorwegen en canada, daarom hoop ik dat deze ook goed is :-\

dit is Description:
1 lb. of Organic Kelp Powder Botanical Name: Ascophyllum nodosum
Origin: Canada
Common Names: Knotted Wrak(wrack), Egg Wrack
#928395
202spots schreef: Ja ik hoop 't...ik heb speciaal naar die knotted wrack gezocht..
Wat in die plaque off zit komt uit noorwegen/iceland vandaan,daarom wilde ik die hebben....iceland ligt tussen noorwegen en canada, daarom hoop ik dat deze ook goed is :-\

dit is Description:
1 lb. of Organic Kelp Powder Botanical Name: Ascophyllum nodosum
Origin: Canada
Common Names: Knotted Wrak(wrack), Egg Wrack
Die is vast net zo goed  ;)
#932405
Gisteren zijn de Nollebakkers begonnen met hun kuur,nu maar wachten tot hun hoektand(jes) weer mooi wit zijn.
Ik geef ze ieder 2 afgestreken eetlepels per dag en ze vinden het lekker,de katten vinden het trouwens ook heerlijk.
#932531
tieneke schreef: Gisteren zijn de Nollebakkers begonnen met hun kuur,nu maar wachten tot hun hoektand(jes) weer mooi wit zijn.
Ik geef ze ieder 2 afgestreken eetlepels per dag en ze vinden het lekker,de katten vinden het trouwens ook heerlijk.
Dat is mijn ervaring ook, dat honden en katten dol zijn op algen. Hier worden ze echt helemaal wild van chlorella en spirulina-pillen en zien dat gewoon als een snoepje ;D

Ben benieuwd of het bij de Nollenbakkers ook werkt.
#932571
bij Bura verwijder ik tandsteen zelf, jarenlang (met die tand "knife"), er zijn dus altijd kleine hoevelheiden, het is niet zo moeilijk, maar jij moet wel heel vorzichtig zijn, tourlijk, en hond moet je vertrouwen...en de enige ding dat hij will altijd graag kauwen is bullpees (pas since half jaar geleden geef ik hem biologisch rauw vlees)...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door