Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#902234
ik heb gisteren de prozym binnen gekregen en ben heel benieuwd.
Gelijk mee begonnen voor weirdo en zimba.Die hebben eigenlijk alleen tandsteen bij de hoektanden maar wel met flink rood tandvlees.
Dus we wachten af...............
ellen
#902803
Hitam schreef: Die Dentastix zijn gemaakt van aardappelzetmeel. Volgens mij verergert dat eerder dan dat het verbetert.
En hij heeft inderdaad behoorlijk tandsteen voor en barfende hond!
Ik ben heel benieuwd naar wat het uiteindelijke resultaat van die Prozym zal zijn.!
:-[ :-[ :-[
Tnx.

Ze vinden ze hier heeeeeerlijk en ik gebuik ze dan ook als beloning of als ze lang in de autobenches moet liggen. Ik ga op zoek naar iets(gezonds) anders !!

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen (hopelijk verbeteringen) en ben van plan om de twee weken foto's te maken ter documentatie. Dwan's gebid is wel erg erg  :-\ dus een goede testcase.
Laatst gewijzigd door evds op vr 25 jan 2008, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#913264
ik gebruik het nu 1,5 week en heb het idee dat de aanslag op de tanden ietsiepietsie minder is geworden. Wel valt het me op dat sinds ik prozym gebruik de ontlasting van Rakker veel beter is. Hij had de laatste tijd nogal eens last van iets dunnere kak, maar nu zijn het allemaal mooie keutels ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door