Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#902103
Indy schreef: Dat ziet er mooi uit Wendy, hopelijk blijft het zo goed genezen..een beetje geluk bij jullie zou niet gek zijn een keer :-*
Sharon hoop het ook. Ben benieuwd wat de DA vanavond zegt. Sinds gisterenochtend ziet het er geirriteerd uit.
Iedereen bedankt voor de berichtjes.  :-*
#902182
pippy schreef: Sharon hoop het ook. Ben benieuwd wat de DA vanavond zegt. Sinds gisterenochtend ziet het er geirriteerd uit.
Iedereen bedankt voor de berichtjes.  :-*
Shit, dat is dan weer iets minder... Ik hoop dat het meevalt. Mijn ervaring met wonden is dat die er na een paar dagen altijd wat geïrriteerd uit gaan zien en dat dat dan ook weer wegtrekt. Maar mijn honden hadden geen problemen met wond genezing, dus kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt.
Sterkte ermee! Hoe houd de patient zich verder? Kun je hem nog een beetje rustig houden?
#902656
We zijn net terug van de DA en wederom weer met Baytrill erbij thuis gekomen, tevens moeten we weer eusol gaan gebruiken.
Het lijkt erop dat hij een soortemet van allergische reactie heeft op de onderhuidse hechtingen. Het onderste gedeelte van de hechtingenrij ziet er goed uit, maar de bovenste helft begint toch wat te onsteken (de drie bovenste buitenhuidse hechtingen zijn er net uitgehaald).
Het is ook weer dik aan het worden. Maandag weer op controle.
Met de DA afgesproken dat we dit aankijken en afhankelijk hoe het verder verloopt ..............................................................................
#903050
pippy schreef: Nee maar ik begrijp dat ik dit beter wel kan doen?
Ik heb traumeel in huis. Hoor graag je reactie.

Ben dan geen Tannetje, maar ik zou wel Traumeel erbij geven. Zorgt voor een goede genezing en dat wondvocht opgenomen en afgevoerd wordt.
#904719
We zijn net terug van de dierenarts. Het ziet er weer beter uit dan afgelopen vrijdag. We blijven onder strenge controle.
Heb mijn grote angstvraag uitgesproken (zou de ontsteking vd hechtingen naar binnen kunnen slaan) en schijnbaar had ze er zelf ook al aangedacht.
Ze verwacht van niet, maar garantie geeft ze niet vandaar de strenge controle. Vrijdag gaan we dus WEER naar de DA.  ;)
Voor nu............zijn we weer positief.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door