Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#90942
Lees het ook nu pas, sterkte hoor en ik hoop dat alles nogal meevalt


Lieve knuffel aan die zielepoot :-*
Door Lizzy
#90961
Nou, als het een hersenschudding is, dan gaat het in ieder geval weer over! En dat zou toch wel heeeeel fijn zijn! Ik neem aan dat ze dan ook gewoon niets uit de bloedonderzoeken kunnen halen?
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#90980
oh, als dat "alles" is dan zou dat erg fijn zijn zeg.... ff afwachten dus nog. Ik duim voor je.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#90998
Het zou wel fijn zijn als het inderdaad hersenschudding is. Het kan goed hoor dat ze hier en boom raken en ze nog geen piep zeggen. Das nou een nadeeltje van bobtals, ze zijn zoooooo lomp. Vorig jaar heeft Groovy met een leipe beweging in de auto de voorruit aan sterren gekopt, nou ze keek niet eens :)
Wat de bloedonderzoeken betreft werd al min of meer gewaarschuwd dat daar in de meeste gevallen niets uitkomt en dat de meeste aanvallen zonder aanwijsbare reden plaatsvinden. Uiteraard wil je gewoon alles weten, al is het maar of de waarden (nav. de voermethode) goed zijn en dat je echt zeker weet dat ze verder geen verborgen gebreken heeft.
Zo tijdens het eerste lichamelijke onderzoek was de DA meer dan tevreden, hahahhaha altijd opmerkingen over die tandjes LOL (zoooooo, mooie schone tandjes) is tegenwoordig zeker normaler dat en hond van 3 jaar een waffel vol tandsteen heeft. :)
Door ine
#91008
Laten we idd hopen, dat het 1 malig is, geef haar maar een knuffel!
Je hebt dus een da gevonden, hoe was die? Al over andere dingen gehad? Nee, zal wel niet, eerst Groovy, daarna andere gesprekken. Ben wel benieuwd, of de nieuwe da gaat bevallen!
Door Lupa
#91018
je hoort zo veel rare dingen over teken, teek mischin?
Door tieneke
#91068
Lees dit nu pas ;)
Wat zal je gescrokken zijn!
Toen Kobus ooit een aanval van zijn suikerziekte kreeg zijn mijn man en ik ons werkelijk de pleuris geschrokken!
Wij dachten dat hij acuut dood ging!
Al de tijd erna was ik bang voor weer zo'n aanval.
Dit is gelukkig niet meer gebeurd.
Hopelijk komt het inderdaad doordat zij haar kop heeft gestoten.
We gaan duimen dat de uitslag helemaal goed is ;)
Door Eidos
#91080
Ohw Angelique ... Ik lees dit ook nu pas en kan me zo goed voorstellen dat je je helemaal te pletter bent geschrokken !! Mijn beide katten hebben vanwege hun nierproblemen wel eens aanvallen gehad, en je schrikt je echt naar dan! Fijn dat ze nu geen aanvallen meer heeft gehad, dat scheeld. Ik hoop ook zo voor je dat het een hersenschudding is geweest!! Dit gaat tenminste over he ;). Ik weet niet naar welke dierenarts je nu gaat, en of hij je bevalt, maar mijn hele familie woont in en om Emmen en ik kan als je wil wel even navraag doen naar een goeie DA.

Mocht je toch ooit naar Steven Schukking gaan in Wageningen, staat de koffie voor je klaar als je even wil pauzeren tussen het lange rijden ;) ;D ( ik woon vlakbij wageningen ).

Sterkte en ik heb een kaarsje aangestoken voor Groovy, die pas uitgaat als de uitslag bekend is :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#91149
We zijn bij 't hooy veld geweest, die werd me door meerdere fokkers in de buurt daar aangeraden. Ze zitten in Emmen achter het oude politiebureau.
Op zich kwam de arts op mij heel positief over, heel open over wat te doen, de ins en de outs, tijd genoeg voor alles, ruimte voor vragen, open voor andere dingen dan regulier alleen. So far so good, voor de rest blijft het alitjd even afwachten, maar de eerste indruk was goed.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#91290
De kleine bloedtest liet geen afwijkingen zien. Nu die van Utrecht nog even afwachten.
Door Truus
#91295
Angelique schreef: De kleine bloedtest liet geen afwijkingen zien. Nu die van Utrecht nog even afwachten.
Mooi Angelique :D. Misschien is het dan toch die hersenschudding en is het over.
We duimen hoor!
Krijg je er zelf al weer een beetje vertrouwen in, of observeer je Groovy nog steeds?
Ik kan me dat n.l. zo voorstellen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#91306
Truus schreef:

Mooi Angelique :D. Misschien is het dan toch die hersenschudding en is het over.
We duimen hoor!
Krijg je er zelf al weer een beetje vertrouwen in, of observeer je Groovy nog steeds?
Ik kan me dat n.l. zo voorstellen.
Ja, we houden haar nauwlettend in de gaten, ook omhaar wat te beschermen tegen wild gedoe van de anderen, want dat kan ze niet zo goed hebben. Snachts slapen we met één oog open, dat gaat automatisch en zal nog wel een poos duren voordat dat over is. Dat ze naderhand geen aanvallen meer heeft gehad daar zijn we toch wel heel blij mee want dan krijg je toch meer en meer het idee dat het misschien een incident was. Ze eet in ieder geval wel met smaak :D
Door K@rin
#91308
Jeetje Angelique,
Het is wel afgezaagd, maar ik lees dit nu ook pas :( :(
Ik wil je heel veel beterschap en sterkte voor Groovy wensen ..............
:-* :-*
Door Truus
#91315
Dat ze met smaak eet, is toch heel fijn he :D.
Als ze zich niet goed voelen, laten ze dat.....hier wel tenminste.....als eerste staan.
Het vertrouwen moet langzaam aan weer terug komen en dat kan ook niet anders. Je bent goed geschrokken hoor!
Het klinkt allemaal in ieder geval positief voor Groovy.

Schiet me opeens te binnen, dat mijn dochter na een ongeluk, ook een "epileptische aanval' heeft gehad.
Toch zeiden ze in het ziekenhuis, na een scan, dat alles goed was. Wel had ze migraine achtige verschijnselen.
Daardoor reageerde ze zo heftig zeiden ze.
Je hebt er misschien niks aan ;D maar Groovy heeft misschien wel hoofdpijn nu ;).
Mag je aan zijn hoofd zitten?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door