Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door macgirlie
#868461
Opeens komt dit topic naar boven drijven.... ik had het nog niet gelezen. Als eerste wil ik jou, Anna, heel veel sterkte wensen met het verlies van je maatje Poncho. Dit zijn van die dingen die niet te bevatten zijn. Ik zou ook niet geweten hebben wat ik in zo'n situatie moest doen en ik kan me voorstellen dat je met veel onbeantwoorde vragen zit.
Maar ik wil toch ook proberen hier iets positiefs uit te halen.....door beter voorbereid te zijn. Of het nu een mens of een dier betreft, want eigenlijk weten we van dit soort dingen veel te weinig. Jij hebt Poncho helaas niet kunnen redden maar wellicht kan jouw verhaal wel een ander mens of dier redden.
Jij hebt in liefde gedaan wat in je vermogen lag en meer kun je helaas niet doen...... het leven van allen die ons lief zijn is toch zo kwetsbaar!
Dikke knuf voor jou  :-*
Door Anna Penta
#868480
macgirlie schreef: Opeens komt dit topic naar boven drijven.... ik had het nog niet gelezen. Als eerste wil ik jou, Anna, heel veel sterkte wensen met het verlies van je maatje Poncho. Dit zijn van die dingen die niet te bevatten zijn. Ik zou ook niet geweten hebben wat ik in zo'n situatie moest doen en ik kan me voorstellen dat je met veel onbeantwoorde vragen zit.
Maar ik wil toch ook proberen hier iets positiefs uit te halen.....door beter voorbereid te zijn. Of het nu een mens of een dier betreft, want eigenlijk weten we van dit soort dingen veel te weinig. Jij hebt Poncho helaas niet kunnen redden maar wellicht kan jouw verhaal wel een ander mens of dier redden.
Jij hebt in liefde gedaan wat in je vermogen lag en meer kun je helaas niet doen...... het leven van allen die ons lief zijn is toch zo kwetsbaar!
Dikke knuf voor jou  :-*

Dankjewel. Heel lief, dit berichtje.

Barfplaats wordt gesponsord door