Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tigger
#876471
Uiteraard is het voor hem heel vervelend (en zielig), maar niet onomkeerbaar. Deze week krijgt hij metridazol tegen de maagdarmontsteking. Maandag zou het al weer beter moeten gaan met hem; we wachten af ;).
Door Eef+Stippels
#876756
Vivian schreef: Uiteraard is het voor hem heel vervelend (en zielig), maar niet onomkeerbaar. Deze week krijgt hij metridazol tegen de maagdarmontsteking. Maandag zou het al weer beter moeten gaan met hem; we wachten af ;).
Ik hoop dat ie zich maandag een stuk beter voelt!
Door tigger
#877248
He's back! :D
Beau voelt zich weer stukken beter; hij is weer helemaal zijn drukke zelf, wil weer eten, veel naar buiten, spuugt al 2 dagen geen gal meer en weer spelen met Ginger. Heerlijk! Wel ongeloofelijk hoe snel de ab dan aanslaat.
Even terugrekenend is hij toch ruim 8 weken ziek geweest...Positief is in ieder geval dat de nier- en leverfuncties zijn gecheckt en die zijn goed; daar verwachten we toch de manco's mbt de FSF.
Deze week nog de ab-kuur afmaken; hopelijk is dat afdoende voor een volledig herstel.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#877423
He, dat klinkt al weer een stuk beter, hopelijk blijft het nu alleen nog maar weer beter gaan!
Dikke knuffel voor Beau. :-*
Door Jolly
#882359
ik heb even de topic doorgelezen, want ik gaf Chasey net een speels knokkelklopje op zijn normaal oww zo gespierde dijen en ik sloeg gewoon tegen bot aan. :-\
Deed hem gelukkig geen pijn, maar mij wel zowel in hand als hart. :'(
Hij wordt echt met de dag ouder en hij is pas 8.
Ik ga spiersupport proberen te scoren hier in de buurt. (jammer dat ik niet meer werk in a'dam bij tan's oude winkel, scheeld hoop gezoek)

Hij oogt niet ziek en doet niet ziek of vreemd aan, maar heeft wel weer flinke snaai en vooral sloopneigingen, oa dus ineens luiers.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door