Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#846433
dianatara schreef: Dit is het nummer wat ik gekregen heb via mail, maar nog nooit gebeld he ivm kosten.

Please call any one of our Customer Service Associates so we may assist
you better.  Our Customer Care Contact Center is open from 8:30am to
8:30pm Central Time, Mondays to Fridays. Saturdays from 930 to 330pm CST.


Customer Care Center
toll free: 1-800-889-8967
http://www.EntirelyPets.com
Wij kunnen helaas geen US (800) tollfree nummers bellen vanuit NL :-\
Door 202Spots
#846525
Plutinda schreef: Ik ben wel benieuwd hoe ze dit dan terug betalen. Ik heb namelijk besteld en betaald met mijn credit card. Ik moet dus eerst maar afwachten wat ze daar vanaf schrijven. Of misschien brengen ze het in mindering bij volgende bestelling?
Maar ik vind het wel heel vreemd dat jullie dan niks terug gehad hebben.....
..
We will credit your account the difference of $48.00. Thank You
Goed dat je gevraagd had en goed dat je credit krijgt!!! ;)
Wanneer ze 'n refund geven dan krijg je 't terug op je credit card, wanneer ze je nu credit in je account geven dan krijg je dat van je volgende bestelling afgetrokken.
Wanneer je niet van plan ben om daar opniuw te bestellen dan kan je om refund op je credit card vragen.

IK wil best wel de 800 nummer bellen, als ik weet wie en wat iets heeft besteld, en dan ook de invoice nummer en volledige naam/adress erbij zodat ik kan zeggen over welke order nr. het gaat.
Als je wil, stuur dan maar PB of e-mail in profiel info.
Door Cindy de Wolf
#846547
202spots schreef: ..Goed dat je gevraagd had en goed dat je credit krijgt!!! ;)
Wanneer ze 'n refund geven dan krijg je 't terug op je credit card, wanneer ze je nu credit in je account geven dan krijg je dat van je volgende bestelling afgetrokken.
Wanneer je niet van plan ben om daar opniuw te bestellen dan kan je om refund op je credit card vragen.

IK wil best wel de 800 nummer bellen, als ik weet wie en wat iets heeft besteld, en dan ook de invoice nummer en volledige naam/adress erbij zodat ik kan zeggen over welke order nr. het gaat.
Als je wil, stuur dan maar PB of e-mail in profiel info.
Pb je morgen even zover ik alles terug kan vinden. Ik denk dat ik e.ea. nog wel terug moet kunnen vinden.
Door 202Spots
#846839
BINGO!!!!! :biggrin2: :biggrin2:
Hele gezellige knul aan de phone die het heel makkelijk voor me maakte ;D
Cindy, je krijgt dus  2 x $24.00 voor totaal $48.00 credit op je card terug gestort hoor. ;D ;D ;D

Linda, jij zal 't waarschijnlijk ook als credit op je card terug zien, ik had gevraagd of ze store credit geven of terug op je credit card geven, antwoord was "dat word altijd terug gestort op je credit card" ;)

Ik had voordat ik belde nog even op de website gekeken..
De Corta-RX dat gisteren nog voor $69.99 op de site stond,heeft vandaag geen prijs erbij.
De knul aan de phone zei dat ze het niet meer verkochten want de Corta met Creatine werd beter verkocht.
Dus nou maar hopen dat ze aan iedereen dee flessen dan voor $52.99 gaan verkopen! ;D

Soms zijn er van die dagen die zo goed beginnen dat de rest van de dag ook niet meer stuk kan!! 8)
Door Cindy de Wolf
#846917
202spots schreef: BINGO!!!!! :biggrin2: :biggrin2:
Hele gezellige knul aan de phone die het heel makkelijk voor me maakte ;D
Cindy, je krijgt dus  2 x $24.00 voor totaal $48.00 credit op je card terug gestort hoor. ;D ;D ;D

Linda, jij zal 't waarschijnlijk ook als credit op je card terug zien, ik had gevraagd of ze store credit geven of terug op je credit card geven, antwoord was "dat word altijd terug gestort op je credit card" ;)

Ik had voordat ik belde nog even op de website gekeken..
De Corta-RX dat gisteren nog voor $69.99 op de site stond,heeft vandaag geen prijs erbij.
De knul aan de phone zei dat ze het niet meer verkochten want de Corta met Creatine werd beter verkocht.
Dus nou maar hopen dat ze aan iedereen dee flessen dan voor $52.99 gaan verkopen! ;D

Soms zijn er van die dagen die zo goed beginnen dat de rest van de dag ook niet meer stuk kan!! 8)


Zo he :D ;D dat is mooi. Geweldig!!!! Ongelooflijk daar kunnen nederlandse bedrijven nog wat van leren!

Echt onwijs bedankt voor de moeite. Nu maar hopen dat ze in de toekomst de juiste flessen sturen. Ben benieuwd!
Door Dami
#846934
Bestellen we voortaan toch de Corta met Creatine, weten we zeker dat we de goeie krijgen ;), tenminste als hun zeggen dat de Corta Rx niet meer verkocht word, neem ik aan dat ze alleen de Corta met Creatine nogv erkopen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door