Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#818849
Het had idd allemaal veel erger kunnen zijn. Wij waren al van het ergste uit gegaan; een nieuwe kunstheup. Dat is vooralsnog niet aan de orde. Maar ze moet er zeker met een week op proberen te gaan staan want anders is er een grote kans dat ze alsnog open moet. Het ijzerdraadje wat nodig is bij een kunstheupoperatie was namelijk niet meer op zijn plaats en was ook geen mooi rondje meer. Dit zou ook het probleem kunnen zijn maar dat geloofde Maarten niet echt. Het is nu echt zo'n zielig gezicht :( dat pootje hangt er maar een beetje bij en dan die kracht die ze nu op moeten brengen om volledig op haar andere poten te staan is echt heftig. Alle poten zitten onder de artrose. Godzijdank is de wilskracht absoluut niet gebroken want als ze door heeft dat ik naar het bos ga, komt ze toch aanstrompelen, zo van ikke ook mee. Dat doet wel even au.
Door tieneke
#819014
Dus is het toch nog goed nieuws! ondanks dat het niet echt makkelijk gaat worden voor die oude knar,het zal zeker goed pijn doen maar zolang ze zelf aangeeft dat ze nog wilt is het wel goed.
Zou haar zeker rustig houden en dan maar kijken of er vooruitgang is.
Sterkte en beterschap voor Terry  :-*
Door roefus
#819033
Cindy de Wolf schreef: Het had idd allemaal veel erger kunnen zijn. Wij waren al van het ergste uit gegaan; een nieuwe kunstheup. Dat is vooralsnog niet aan de orde. Maar ze moet er zeker met een week op proberen te gaan staan want anders is er een grote kans dat ze alsnog open moet. Het ijzerdraadje wat nodig is bij een kunstheupoperatie was namelijk niet meer op zijn plaats en was ook geen mooi rondje meer. Dit zou ook het probleem kunnen zijn maar dat geloofde Maarten niet echt. Het is nu echt zo'n zielig gezicht :( dat pootje hangt er maar een beetje bij en dan die kracht die ze nu op moeten brengen om volledig op haar andere poten te staan is echt heftig. Alle poten zitten onder de artrose. Godzijdank is de wilskracht absoluut niet gebroken want als ze door heeft dat ik naar het bos ga, komt ze toch aanstrompelen, zo van ikke ook mee. Dat doet wel even au.
Oooooh....wat klinkt dat zielig: "als ze door heeft dat ik naar het bos ga, komt ze toch aanstrompelen, zo van ikke ook mee. "

Het arme ding  :'(

Ik hoop hartstikke dat het een beetje in orde komt met Terry  :-*
Door Cindy de Wolf
#819612
Jongens het ziet er niet goed uit :'( :'( :'( Er zit nul, komma, nul zip zada zero verbetering in. Ik heb net Maarten gebeld en daar was hij op zijn zachtst gezegd niet blij mee. We moeten eigenlijk zo snel mogelijk terug. Martijn moet vandaag echter ook weer beginnen (leraar) dus het is even afwachten of hij er tussenuit kan piepen. Oh, voel me zo kl#te en machteloos. Voelt niet goed.
Door Jolly
#819620
he shit zeg, dit is echt balen.
dikke knuffel en ik ga duimen op toch een goede afloop.
Door conleeuw
#819627
oh bah, ik had er nog zo'n goede hoop bij.... ik duim voor een oplossing
Door Cindy de Wolf
#819767
:-* :-* :-* voor de lieve reacties.

Ik zie het echter behoorlijk somber in. Een da vloekt niet zo snel namenlijk....
Door Jolly
#819785
Cindy de Wolf schreef: :-* :-* :-* voor de lieve reacties.

Ik zie het echter behoorlijk somber in. Een da vloekt niet zo snel namenlijk....
nee niet echt nee, dat klinkt idd niet hoopvol, maar we houden moed hoor.

knuf.
Door Cindy de Wolf
#819802
In principe moeten we morgen om 15.00 bij Maarten zijn. Als ze dan alsnog geopereerd moet worden moet ze daar blijven volgens de assistent voor de dag erna. Heb dit pertinent geweigerd, of Maarten maakt een afspraak op een dag dat hij eventueel gelijk kan opereren of ik rij de volgende zelf nog wel een keer op en neer. Maar ik ga een oudere hond niet daar in een kennel stoppen. Nu is het wachten op een telefoontje van de grote baas zelf. (was een nieuwe assistent, die kent ons (nog) niet)

O jongens voelt echt niet goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door