Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#816467
In mijn oren hoor ik haar schreeuwen, in mijn neus komen plots verschillende geuren binnen en in mijn hoofd heb ik beeld van Lizzy, op het moment dat Lingapinga dat alles moet ondergaan :-X

Sterkte met die schetepeteet en jij ook een knuffel :-* :-*
Door Lizzy
#820908
Update-je operatie Linga:

Linga d'r AB kuur is afgelopen en wij hebben al die tijd haar poot in de Biotex gehad. Wij vinden beide, Leo en ik, dat dit echt bij lange na niet zo goed werkt als soda.... Goed, na de AB kuur ben ik de nagel eens grondig gaan bestuderen en zag ik nog steeds gelige troep in d'r nagel zitten. Zo dapper als ik ben (not) heb ik haar nagel eergisteren open gevijld (dus voorbij het leven zodat het weer goed ging bloed) en haar direct met d'r poot in de soda gezet. Vandaag d'r nagel wederom open gevijld tot het laatste beetje pus eruit kwam en het flink aan het bloeden is geslagen. En, d'r poot weer in de soda gezet.

D'r nagel was door de DA aan een kant open geknipt en het voordeel van de bovenstaande vijl-actie's is dat de nagel weer helemaal mooi recht is en dus super, super kort. Ik verwacht niet dat de nagel nog operatief verwijderd moet worden.

Mijn Plinga ligt al rillend gewoon toe te laten dat ik haar nagel tot in het leven afvijl. Eergisteren gaf ze 1 piep, vandaag niet eens. Wat een lieve wereldscheetje heb ik toch ook. Terwijl ik haar nagel tot bloedens toe afvijl, zit zij dus mijn oor uit te soppen. Ach, wat houd ik veel van die hond. Leo ook, die riep vanmorgen "mijn hart bloed als ik haar zo zie zitten" (terwijl ik haar dus aan het pijnigen was). Maar ja, tis voor een goed doel. We willen niet nog een AB-kuur en al helemaal geen operatie. Nou maar hopen dat het goed komt!
Door *Natasja*
#820924
Oh, wat knap dat je dat hebt gedaan, terwijl je weet dat het ontzettend pijn moet doen. Maar zoals je al zegt: liever dit dan een operatie.

Hopelijk gaat op deze manier alle troep eruit en is verdere behandeling niet nodig.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#820963
Wat knap dat je dit inderdaad zo kan, maar ja alles beter dan een operatie.
En wat een lieverd die linga zeg. :-*
Ik hoop dat hierdoor een operatie niet nodig is en dat Linga er snel geen last meer van heeft.
Door Truus
#820993
Wat lief en wat een vertrouwen dat Linga dit alles toelaat ! Soda is inderdaad goed, wij gebruikten het ook voor de paarden dus...een paardenmiddel ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#821059
Ach, arme Sling, maarja, wat moet moet en het is voor een goed doel. Lief dat ze het zo toelaat. We duimen ervoor dat het nu goed aangroeid en dat een operatie overbodig wordt.
Door conleeuw
#821069
oh lizzy, als ik het lees draai mijn maag, ik kan heel veel hebben, en geloof mij maar, als het mijn hond was en het moest dan moest het maar, maar dat is anders dan het lezen van een ander. Ik ben het roerend met jullie eens dat biotex lang niet zo goed werk als soda, ik heb ook liever soda ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door