Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
#778673
Het gaat redelijk met de meneer.....De valium slaat niet erg aan dus hij is nog helemaal hyper de hyper jammergenoeg. Ik heb ook nog ventraquil liggen maar dan moet er een dag tussen zitten voordat ik dat geef. Ik maak gewoon eerst de valium op en zie dan wel weer verder.

Hij eet goed maar drinkt naar onze zin te weinig. Er gaat wel wat vocht in maar het houdt niet over zeg maar. Omdat hij alleen maar vloeibaar eten krijgt maak ik me daar nog niet zo druk over. Huttekase vindt ie heerlijk. Ik heb hem geen grote plas zien doen maar zie wel dat er doorstroom is.

We hebben dinsdag met spoed een grote kennel in de tuin gebouwd en daar heeft hij de hele middag ingezeten en het ging goed. Geen geblaf, alleen wat gepiep. Het enige waar ie aan denkt is: Dekken!!

Hij heeft zich vanmiddag zo druk gemaakt dat ie nu heerlijk ligt te slapen in zijn bench (het hoost dus we hebben hem naar binnen gehaald). Ik hoop dat ie zo de week goed door kan komen en daarna zien we wel weer verder. Dakota is op het einde van haar loopsheid, Sebas is dekrijp en Jet moet nog op haar hoogtepunt komen....Het valt niet mee voor Jorissie.
Door Erna
#779750
Vandaag is meneer Joris voor het eerst redelijk rustig...wat een genot zeg. Hij vermaakt zich overigens prima in zijn nieuwe ren en vooral als ik er zelf bij ga zitten. Dan weet ie van gekheid niet hoe hoog hij moet springen. Zijn favoriete spel is hard aan komen rennen en dan met 4 poten bovenop je springen, heel fijn!  8)

Hij eet goed maar vermagert natuurlijk wel. Dat vloeibare eten zet niet echt aan. We maken eerst zijn AB op en kijken dan hoe de urine zich houdt. Als het goed gaat dan mag hij weer rustig aan vlees gaan eten. Allopurinol is inmiddels ook in huis maar als het even kan dan gaan we hem dat niet toedienen, er kleven veel te veel bijwerkingen aan en het is natuurlijk wel de bedoeling dat hij minstens 14 gaat worden.

De doorstroom is goed tot uitstekend. Zo goed zelfs dat hij vanmorgen mijn schoenen vol gepiest heeft toen ik bomen stond te snoeien in zijn ren.  :o :o :o

Al met al voelt hij zich weer prima volgens mij. Nu alleen de lola's nog ff stoppen met loops zijn en we zijn weer dik tevreden.
Door Erna
#779786
Lizzy schreef: Nou ja, dit klinkt toch al behoooorlijk positief Erna! Wat fijn! Zeg, nu nog een mooi fotootje he, van Joris z'n nieuwe ren (hint ;D).
Gaan we morgen doen ......en dan over een tijdje de ren als het helemaal opgeknapt is...Tis nu nog een kaal stuk met bomen en struiken. De bedoeling is dat de helft bestraat wordt en de andere helft gras.
Door Lizzy
#779797
Erna schreef: Gaan we morgen doen ......en dan over een tijdje de ren als het helemaal opgeknapt is...Tis nu nog een kaal stuk met bomen en struiken. De bedoeling is dat de helft bestraat wordt en de andere helft gras.
Nou, mij klinkt het anders nu al goed!
Door margreet
#779826
Jemig ik lees het nu pas zeg,wat een toestanden weer voor die lekkere vent,ben blij dat het alweer de goede kant opgaat.
Dikke knuffel voor hem hoor :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door