Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#1192232
Ik heb bij Fynn het implantaat begin augustus laten zetten en het werkt nog steeds hoor.
Dan is het bij jouw hond wel snel uitgewerkt.
Fynn ruikt sinds een paar weken wel weer iets meer aan plasjes maar nog niet zo lang en veel als voordien.
En klappertanden doet hij niet .
Ik ga het nog een keer laten plaatsen .

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door danielle1980
#1192233
Fynn schreef: Ik heb bij Fynn het implantaat begin augustus laten zetten en het werkt nog steeds hoor.
Dan is het bij jouw hond wel snel uitgewerkt.
Fynn ruikt sinds een paar weken wel weer iets meer aan plasjes maar nog niet zo lang en veel als voordien.
En klappertanden doet hij niet .
Ik ga het nog een keer laten plaatsen .

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
bij mij werkt t ook nog.
heb 4 loopse teven gehad en ze hebben zelfs op de dekdagen 0 reactie vertoont,
ik vind het super.
ik ga ze einde deze maand opnieuw plaatsen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1192237
danielle1980 schreef: waarom probeer je t niet gewoon s?
baad t niet schaad t niet zo heet dat toch
denk dat ik id eens een hengeltje uit ga gooien....
eerst gaat ie straks effies aan de rustcompositium..
Door danielle1980
#1192241
vanaalst schreef: denk dat ik id eens een hengeltje uit ga gooien....
eerst gaat ie straks effies aan de rustcompositium..
ja dat doe ik ook veel met opvanghonden, werk ook prima, voor de hormonen alleen niet :P
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1192274
Fynn schreef: Ik heb bij Fynn het implantaat begin augustus laten zetten en het werkt nog steeds hoor.
Dan is het bij jouw hond wel snel uitgewerkt.
Fynn ruikt sinds een paar weken wel weer iets meer aan plasjes maar nog niet zo lang en veel als voordien.
En klappertanden doet hij niet .
Ik ga het nog een keer laten plaatsen .

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Ja wat moet ik daar op zeggen, Zou het komen omdat hij een kaukaas is ???? (sterk karakterkes)  ;D

Ik weet het niet maar het is wel zo hoor.
Door *Evie*
#1192372
Kane heeft hem ook...

Hoelang duurt het voor je iets gaat merken??

Hij heeft hem sinds maandag, maar ik heb het idee dat hij langere plasjes maakt  ???
Lijkt me stug, kan ook tussen mn oren zitten  ;D
Door Fynn
#1192374
*Evalien* schreef: Kane heeft hem ook...

Hoelang duurt het voor je iets gaat merken??

Hij heeft hem sinds maandag, maar ik heb het idee dat hij langere plasjes maakt  ???
Lijkt me stug, kan ook tussen mn oren zitten  ;D
Het duurde bij Fynn wel zo'n 5 weken voordat ik echt verschil zag.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Door Juul
#1193058
Bij Falco werd het gedrag beter na een week of 3. De eerste 2 weken had ie een heeeeeeel kort lontje >:(
Door daanentous
#1193119
Pino heeft zijn implantaat nu een week. De eerste 3 dagen was hij extreem rustig, maar daarna merkte ik dat hij wat feller en wat lastiger werd. Vaker plassen, slecht luisteren en zelfs een beetje een puspiem, iets wat hij hiervoor nog nooit heeft gehad. Ik hoop maar dat het snel over gaat en dat hij weer wat rustiger wordt. Ik ben heel benieuwd naar hoe zijn gedrag zich verder gaat ontwikkelen.
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1193297
daanentous schreef: Pino heeft zijn implantaat nu een week. De eerste 3 dagen was hij extreem rustig, maar daarna merkte ik dat hij wat feller en wat lastiger werd. Vaker plassen, slecht luisteren en zelfs een beetje een puspiem, iets wat hij hiervoor nog nooit heeft gehad. Ik hoop maar dat het snel over gaat en dat hij weer wat rustiger wordt. Ik ben heel benieuwd naar hoe zijn gedrag zich verder gaat ontwikkelen.
Dat heeft bij Ares zeker 14 dagen geduurd.
Door *Evie*
#1193305
Ahh nu snap ik dus waarom die totaal niet luisterd, hij luisterd anders altijd best goed,
vandaag liep die ook gewoon fluitend de andere kant op, ging grommen en ruzie maken
met een boerboel die die al heel goed kent  ???

Dacht dat ie gewoon zn dag niet had  ;D kan dus nog ffies duren.
Dan zal ik mn geduld weer op moeten brengen  :D
Gebruikersavatar
Door Martine M
#1193375
jaja, Ares werd ook heel humeurig, gromde naar dingen waar hij daar voor niet naar gromde, wel alert op was maar toch, de dierenarts geloofd dat dus niet. (ik heb onder tussen een andere dieren arts en die wist dat het inderdaad zo is)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door