Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#737910
Wat vervelend dat linga zich niet goed voelt  :-\

Laat ze maar lekker je tuin raggen, dan krijgt linga wat afleiding, en dat lijkt me goed.

Ook zo moeilijk om nu niet te kroelen, terwijl ze zo zielig is. Beterschap!
Door Ellen Els en Nina
#737925
Sterkte met die schijnzwangere 'muts".
Het klinkt zoals we met Nina hebben meegemaakt. Gelukkig was die buiten ook normaal actief, ze at ook minder, maar ontlasting was normaal en geen koorts, dus we hebben haar maar niet te veel lastig gevallen. Maar soms wel lekker samen gekroeld.
Sindsdien is ze dikke maatjes geworden met een piepklein speelgoedknuffelhondje wat ze toen steeds heeft vertroeteld. Daar is ze nu (zowat een jaar later) nog steeds lief voor (andere knuffels worden al snel gesloopt) maar deze wordt met liefde behandeld. ;)
Gewoon lekker buiten spelen en verder negeren heeft toen bij Nina het beste geholpen.
Succes ermee!
Door Nicky
#737961
Ahg! wat zielig zijn ze dan he? Dat rillen doet Jaia ook...en ook onophoudelijk piepen, zuchten en bovenop je willen zitten...Sinds het begin van deze loopsheid zijn we begonnen met framboosbladtabletjes, en ze heeft iets opgezette tepels, maar dat mag geen naam hebben...verder echt deze keer nog nergens last van..(even afkloppen) Misschien een idee voor volgende keer?
Gebruikersavatar
Door Cherry
#738020
Hier ook net een schijnzwangere Scully gehad, die is echt depri als ze zo is,
ik heb haar voer meteen met de helft verminderd en haar in beweging gehouden wat echt niet meeviel, ze was zo down. Gelukkig was het deze keer dan ook met een dag of 5 helemaal over  :) en wat doet het dan deugd als je weer je eigen vrolijke hondje terughebt  :D
Ik hoop dat Linga er ook weer snel van af is  :-*
Door ducktails
#738029
heel herkenbaar verhaal , Lizzy.
Hier ook rillen en niet eten willen sloom , dikke tietjes enz.
Je denkt gewoon...die is niet fit!
De hormoontjes gieren gewoon door het lichaam.
Lekker bewegen is mijn advies!
neem haar mee aan de fiets ofzo.
helemaal niet aan de tietjes komen . zelfs niet om te koelen.
Alle handoeken en piepbeestjes opbergen....
Ik heb Famke er zelfs om laten sterliseren zo erg had die het.
Die steevast 3 maanden in de onderwal....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#738048
Ik hoop echt voor je dat het door de schijnzwangerschap komt Liz, dan is er een goede verklaring.... Niet dat het daardoor makkelijker is... :-\ :-\ :-\

Heel veel sterkte ermee! :-*
Gebruikersavatar
Door *Monique
#738051
:'( ik weet van Kay, toen ze nog loops werd, dat ze errrrrruuuuuuugggggg aanhalig en lief was. Dus wellicht :-\sterkte :)
Door Lizzy
#738082
Nou, ik ben van 13 tot 16 uur naar het bos geweest. Niks aan het handje. Ze heeft lekker lopen rennen en spelen en ze het gewoon heerlijk naar d'r zin gehad. Ik geloof dat ze nu moe is. Ze ligt op de bank. Ze slaapt maar rilt niet en doet verder normaal. Het lijkt toch inderdaad echt de schijnzwangerschap te zijn!
Door Eeffie
#738112
Fijn dat het mee lijkt te vallen.  ;)
Niks vervelenders als je beessie niet lekker is en je niet kunt achterhalen wat er nou eigenlijk is.
Ik hoop dat ze nu gauw opknapt!!
Door Lizzy
#738134
Nouwww, tis een rare hoor, mijn druifje! Ze ging net op de bank liggen, zielig doen, rillen en depressief uit d'r ogen kijken. Dus ik ben haar uit gaan dagen voor een spelletje touwtjetrek en dat vindt ze helemaal geweldig! Spelen en rennen door de tuin! En aangezien ik afgepeigerd ben, ben ik na een minuutje of 15 weer gestopt. Nou ligt ze weer zielig op de bank te rillen.... Totaal ongeinteresseerd in eten...
Door Truus
#738181
Wat zielig eigenlijk, ze is gewoon haar zelf niet. Wat een uitwerking kan een schijnzwangerschap hebben zeg, ze heeft het goed te pakken. Hoop dat het gauw beter gaat met Linga en voor jou is het ook absoluut niet leuk meer dit. Vroeger gaven ze bij de D.A. een injectie geloof ik. :-\
Door Anita*
#738335
Lizzy schreef: Nouwww, tis een rare hoor, mijn druifje! Ze ging net op de bank liggen, zielig doen, rillen en depressief uit d'r ogen kijken. Dus ik ben haar uit gaan dagen voor een spelletje touwtjetrek en dat vindt ze helemaal geweldig! Spelen en rennen door de tuin! En aangezien ik afgepeigerd ben, ben ik na een minuutje of 15 weer gestopt. Nou ligt ze weer zielig op de bank te rillen.... Totaal ongeinteresseerd in eten...
He wat vervelend allemaal, ik hoop dat het niet te lang duurt met je lingaplinga en dat ze gauw weer de oude is  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door