Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#743609
Kruimel schreef: Feest!  ;D ;D ;D
Gelukkig maar dat het toch overging. Nu weet je de volgende keer wat je te wachten staat.
Nou exact. Volgende keer raak ik daar dus niet meer van in de stress!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#743687
Lizzy schreef: Ik ben eerlijk gezegd elke dag met de puinhoop die ze maakt ;D. Ze is werkelijk zoooo verschrikkelijk grappig, wanneer ze met allerlei zooi loopt te slepen. Ze beleeft daar zoveel plezier aan en dat is zo'n genoegen om te zien. Loopt ze helemaal, vol trots, met een mega-groot kleed door het huis te zeulen, waar ze dan meestal een paar keer over struikeld ;D, heerlijk! Tis echt een feestje, die hond.
;D ;D dat doet Indy ook altijd, rare spikkels.....

Super dat het weer goed gaat met Linga.
Door Erna
#743934
Lizzy schreef: Jaaaaa, ik heb haar terug!! YES! Helemaal, 100%!

Vanmorgen heeft ze weer ouderwets alle dekentjes en doeken en handdoeken en speeltjes overal vandaan gesleept en een voor een mee naar buiten genomen! De tuin is 1 grote zooi! Ohhwww, HEERLIJK! En verder viel ze vanmorgen aan op d'r kip en heeft ze ouderwets alle kleedjes en bakken afgelikt.

YES! My Plingie is back!
Een bezoekje van haar eerste moeder doet dus wonderen.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door karin2
#744025
Heerlijk voor je Lizzy dat je je "oude" pling weer terug hebt  :)


Heb je haar eens diep in de ogen gekeken en streng toegesproken Erna ?  ;)
Door Lizzy
#744053
Erna schreef: Een bezoekje van haar eerste moeder doet dus wonderen.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ja ;D ;D ;D ;D ;D

Volgende keer breng ik gelijk wel ff een bezoekje aan d'r eerste moeder ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door