Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#735013
:'( Hè wat een ontzettend rot bericht. Ik heb vorige week nog het stukje gelezen over de oude baas in het dalmatisch nieuws en ik heb er van genoten. Het leek er al die tijd op dat hij de 17 op z´n sloffen ging halen. Hè getver, het is wel een oude blaffert, maar toch heb ik hem een beetje in m´n hart gesloten na al z´n verhalen op bp.
Ik ga duimen voor herstel en weet dat het mogelijk is. Hij heeft nog pijnperceptie en dat is een goed teken.
Sterkte...  :'(  :'(  :'(  :-*
Door danielle1980
#735027
ik kijk steeds even of er nieuws is, ookal zeg ik niet veel.
ik hoop dat hij goed door het weekend heen komt en op zal knappen  :-*
Door tt-tjes
#735039
Oh, toch nog een wat beter bericht dan vanochtend. Ik hoop dat hij na het weekend toch nog meer opgeknapt is.

Veel sterkte.
Door Spanielgek
#735140
Wilde ik vanmorgen direct kijken ,geeft m'n pc niet thuis.
Dus direct broer gebeld ,is gekomen en het eerste wat ik nu deed  gauw kijken hoe het met Luigie gaat.

He wat ben ik blij dat de ouwe man er nog is ,en het niet opgegeven heeft.
Nu maar afwachten tot na het weekend ,zenuwslopend hoor.
Maar we houden de moed er in . ;)
Door Ponneke
#735174
Ohw......dit is erg zwaar.....voor jullie.
Ik hoop dat hij opknapt.
Dat koppie van hem.....zoooooooooooooooooo aandoenlijk.
Sterkte ...hoe het zich ook zal ontwikkelen......het mooiste is , als we zelf geen beslissing hoeven te nemen.
geef hem een extra dikke knuffel.
Door Erna
#735289
*Dorothea* schreef: Hoe is het nu met de oude baas?
Geen verbetering. De verlamming is nog steeds aanwezig, en hij blijft pijn houden ondanks zijn hoge medicatie. Het enige wat hij doet is liggen op de bank, eten en blaffen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#735291
Erna schreef: Geen verbetering. De verlamming is nog steeds aanwezig, en hij blijft pijn houden ondanks zijn hoge medicatie. Het enige wat hij doet is liggen op de bank, eten en blaffen.
Ach wat zielig dat hij zoveel pijn heeft :'( Vervelend dat de medicatie niet werkt, natuurlijk net weer in het weekend.
Geef hem maar een dikke knuffel, de stakker  :-* :-* .
Door conleeuw
#735294
Erna schreef: Geen verbetering. De verlamming is nog steeds aanwezig, en hij blijft pijn houden ondanks zijn hoge medicatie. Het enige wat hij doet is liggen op de bank, eten en blaffen.
wat shit voor hem en jullie erna, ik had echt gehoopt dat het iets beter zou gaan, maar dat hij nog pijn heb...... :-\ dat valt wel erg tegen  :'( nogmaals geen wijze woorden, ik denk aan jullie....bah :'(
Door Eidos
#735328
Oh ik lees dit nu ook pas :-[ :(.
Wat een rotbericht zeg.... Arme Luigi :'( :'(. Ik ga heel hard voor hem duimen ook al ziet het er momenteel niet zo goed uit..

Heel veel sterkte Erna en Hugo :-* :-* :-*

Ik hoop op een klein wondertje :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door