Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Ilse
#720105
Wat ik weet, is bij scherpe voorwerpen of eten van bijv glas, moet je watten drenken in de koffiemelk en dan worden de scherpe dingen ingekapseld. Heb ik hier op de bp gelezen, dus het is waar!!!!!!  ;)
#722491
Hoe is het afgelopen?

Houdt je hond goed in de gaten, niet alleen die dag zelf, maar ook de dagen erop.
Het hoeft namelijk niet meteen tot uiting te komen.

Sommigen zeggen dat je er niet druk om hoeft te maken, dat doe ik nu wel (eerst ook niet dus) sinds het bijna fout afgelopen was met mijn hond na het eten van verhit bot.
Alles is gelukkig met een sisser afgelopen, na meerdere Da-bezoeken.
Dit kwam deels doordat ik niet wist dat iemand mijn hond ongevraagd botten had gevoerd (een dag eerder) en de aanvallen van hem ook door epilepsie had kunnen komen.
Het waren dus aanvallen van pijn, niet van epilepsie.

Wil niemand angst aanjagen, alleen op de gevaren waarschuwen die mogelijk kunnen voorkomen.
In dit geval is het misschien mosterd na de maaltijd, maar dan heb ik het iig gezegd voor diegenen die het topic nalezen als ze ook met zo'n dergelijk probleem zitten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door