Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#714989
Lizzy schreef: Ach gatsie :(. Zal het van de pijnstillers komen? Die hebben nogal bijwerkingen en vooral op maag/darm.... Sterkte met je lieve ventje :-*
ik zat vanmiddag al te zoeken, want Rimadyl geeft inderdaad vooral bijwerkingen op de maag, maar zou dat ook bij een injectie zijn? Hij heeft nu immers nog geen tabletje gehad, alleen een injectie.
Ik kan het echter niet zo goed vinden  :-\
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#714996
Ja, die bijwerkingen gelden helaas ook voor de injectie.
Het is de stof zelf die er oa voor zorgt dat het maagslijmvlies dunner kan worden, niet het directe contact van de tablet met de maag.
Door Truus
#715018
Arme Sunday krijgt het wel voor z'n kiezen zeg. Sterkte  :-*.

Was het een injectie rechtstreeks in de bloedbaan? Timo heeft daarna fysio gehad weet je nog? Op de foto konden ze toen bij hem niks zien.
Door Femke
#715028
Truus schreef: Arme Sunday krijgt het wel voor z'n kiezen zeg. Sterkte  :-*.

Was het een injectie rechtstreeks in de bloedbaan? Timo heeft daarna fysio gehad weet je nog? Op de foto konden ze toen bij hem niks zien.
nee in zijn vetrichel, hihihihi
Ik weet het inderdaad nog van Timo, dat is al een behoorlijk tijdje geleden he? Hij is er ook goed van opgeknapt, toch?

ik hoop er nog steeds stiekum op, dat hij vanmorgen ongelukkig van de trap gekomen is (we waren vanmorgen niet thuis, en de deur voor de trap was open, meneer ligt nogal graag stiekum op ons waterbed om dan als een gek naar beneden te roffelen als hij de auto hoort)

Als het aanhoudt dan ga ik zeker einde van de week foto's laten maken  :)
Door Femke
#715822
gelukkig ging het vanmorgen aanzienlijk beter. Gisteren piepte hij niet meer, maar hij wilde ook nog niet graag uit zijn mand komen.
Vanmorgen dolde hij gelukkig weer als de jonge hond die hij is  :-*

Ik heb alles opgeschreven van deze dagen en ik ga het er goed bij houden, voor het geval het nog een keer gebeurt.


Als ik het in de loop van de week toch niet vertrouw dan ga ik nog even terug voor een röntgenfoto.
#717184
helaas was het vanmiddag weer niet goed toen ik thuiskwam. Hij kwam al niet uit zichzelf naar me toe toen ik thuis kwam, en dat is heel vreemd.

Toen ik hem riep kwam hij aange"hobbeld", een ander woord heb ik er niet voor. Hij piept en beeft gelukkig nog niet, maar ik heb de DA gebeld en een afspraak voor een rofo voor maandag 11.00 uur.
Nadat hij een tijdje gelopen heeft gaat het trouwens wel weer. Gelukkig werk ik tot en met maandag geen hele dagen meer, dus kan ik ervoor zorgen dat hij geen uren achtereen in zijn mand ligt.

Gelukkig was gisteren de Rimadyl binnen die ik bij de Paardendrogist had besteld, dus daar heb ik hem een van gegeven. Verder ga ik door met duivelsklauw en Rhus. Deze twee was ik vanmorgen vergeten, zou het toeval zijn dat het juist nu weer verkeerd gaat?

Verder baal ik echt ontzettend natuurlijk. Ben bang dat er dit keer echt iets mis is met zijn rug, en dat het nu geen incidentje is. Maandag de foto's afwachten, en dan maar op zoek naar een therapie. Fysio of osteopatie ofzo.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door