Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#710375
LilianR schreef: Ja mensen, ik weet het niet meer! Wat moet ik nou PRECIES gaan voeren en doen?! Ik snap er even helemaal niks meer van  :-[
Gooi alsjeblieft vandaag nog die brokken het raam uit!
Ga meteen naar de c1000 of andere super en haal daar uit het vriesgedeelte een voorraad Smuldier kompleet of en Rodi kompleet,dit is een diepvriesvoeder wat je laat ontdooien en op kamertemperatuur aan je hond geeft.


Ik ben ook heel erg geschrokken van de eerste foto en heb niet eens de rest durven bekijken  :'(
Door tieneke
#710376
LilianR schreef: Er zit een verkoop punt van http://www.carnibest.nl/ hier in Oss, is dat goed voer (gaat even opzoeken wat jullie me ook al weer aanraden)

YES: Dat is het voer dat jullie op nummer 1 aanraden :D
Dit komplete rauwvoeder is nog beter omdat er een versie bestaat zonder graan  ;)
Door *wendy*
#710386
LilianR schreef: Is Carnibest wel aan te raden voor me?
De Diabetes versie zou ik mee beginnen.
Maar wat Lupa zegt......alles is eigenlijk aan te raden op dit moment.
Sterkte.  :-*
Door LilianR
#710388
Ik ga denk ik eerst Carnibest uitproberen, hoeveel moet hij hier eigenlijk van? Hiernaast mag hij niks? Hoeveel kost Carnibest ong? Helpt dit niet ga ik alsnog de hond verder laten onderzoeken.

Tenminste, dit denk ik nu.
Lupa schreef: wat wil je? hoeveel kun je uitgeven?
wat ga je met de DA doen? ga je je hond verder laten onderzoeken?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#710393
Ik zou het verkooppunt in Oss even bellen en aangeven dat je een rauwe voeding met zo min mogelijk granen wilt. Dan weten ze daar wel wat je moet hebben.
Door conleeuw
#710394
LilianR schreef: Ik ga denk ik eerst Carnibest uitproberen, hoeveel moet hij hier eigenlijk van? Hiernaast mag hij niks? Hoeveel kost Carnibest ong? Helpt dit niet ga ik alsnog de hond verder laten onderzoeken.

Tenminste, dit denk ik nu.
als ik erg eerlijk ben, dan zou ik niet afwachten of de vers voeding werkt, ik zou vandaag nog een dierenarts bellen om  een afspraak te maken. Daarnaast zou ik inderdaad bellen met jou verkooppunt in jou dorp van Carnibest en vragen of ze Carnibest zonder granen heb zodat je meteen kan overstappen op vers voer. Maar wel naar de dierenarts !!! jou hond moet van zijn jeuk verlost worden, al is het met een spuite prednison !!! ;)
Door tieneke
#710395
LilianR schreef: Ik ga denk ik eerst Carnibest uitproberen, hoeveel moet hij hier eigenlijk van? Hiernaast mag hij niks? Hoeveel kost Carnibest ong? Helpt dit niet ga ik alsnog de hond verder laten onderzoeken.

Tenminste, dit denk ik nu.
20-25 gram Cb per kilo lichaamsgewicht.
Geen koek of wat voor koolhydraat meer geven,geen kauwstaafjes,hondenkoekjes,het is nu in het belang van je hond.
Door tieneke
#710396
conleeuw schreef: als ik erg eerlijk ben, dan zou ik niet afwachten of de vers voeding werkt, ik zou vandaag nog een dierenarts bellen om  een afspraak te maken. Daarnaast zou ik inderdaad bellen met jou verkooppunt in jou dorp van Carnibest en vragen of ze Carnibest zonder granen heb zodat je meteen kan overstappen op vers voer. Maar wel naar de dierenarts !!! jou hond moet van zijn jeuk verlost worden, al is het met een spuite prednison !!! ;)
Ja dat laatste lijkt me in dit geval wel fijn voor de hond.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door