Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#705437
Nou vandaag heb ik Joep steeds kleine beetje eten gegeven en het is erin gebleven. Pfff... gelukkig.

Je kunt ook aan zijn ogen zien dat hij duidelijk beter te pas is. Ze staan weer helder en blij. Daarnet zijn we anderhalf uur naar het bos geweest....., was niet de bedoeling om zo lang te gaan wandelen maar het was zulk mooi weer. Joep had er duidelijk zin in en ligt nu lekker te slapen in zijn mandje. :-*
Door K&D
#705496
Fijn dat het weer voorbij is :).
Hebben ze niet iets anders dan anders gehad waarvan ze zo van slag zijn geraakt? Of zou het een gewoon virusje zijn geweest?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#705504
Nou..... het is bij Joep begonnen nadat ik hem parelhoen heb gevoerd. Maar het lijkt me bijna onmogelijk dat het daar van is gekomen. Joris heeft die parelhoen met geen bekkie aangeraakt, want dat was duidelijk een geval van: LUS IK NIE!!!! :-\ :-X

Nee ik denk echt dat het heerst hoor, kreeg ik trouwens van de DA ook te horen.
Door Eef+Stippels
#705510
Pauline schreef: Nou vandaag heb ik Joep steeds kleine beetje eten gegeven en het is erin gebleven. Pfff... gelukkig.

Je kunt ook aan zijn ogen zien dat hij duidelijk beter te pas is. Ze staan weer helder en blij. Daarnet zijn we anderhalf uur naar het bos geweest....., was niet de bedoeling om zo lang te gaan wandelen maar het was zulk mooi weer. Joep had er duidelijk zin in en ligt nu lekker te slapen in zijn mandje. :-*
Gelukkig!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#705512
;D ;D ;D ;D Hij heeft net weer wat van de kipslobber gekregen en dan moet je die beledigde kop zien dat Joris wel gewoon eten krijgt..... ::) ::) ::) ;D Hij heeft heel nadrukkelijk Joris' lege bordje afgelikt, want stel je toch eens voor dat daar nog een restje opzit. :P
Door Lizzy
#705536
Er heerst weer iets hoor Pauline! In onze buurt barst het van de heel zieke honden. Ook braken, niet willen eten en totaal lamlendig. Gelukkig eet hij weer beetjes....
Door Bianca75
#705557
Er heerst inderdaad een maag-/darmvirus en volgens onze DA moet het met 2 a 3 dagen weer over zijn (dit gold helaas niet voor ons kleine mannetje, maar die is nu gelukkig ook weer helemaal de oude).
Goed te lezen dat ook Joep weer aan de beterende hand, want ik zag het rampsenario bij ons helemaal weer voor ogen. Een hele dikke knuffel voor de  twee lieverds. :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#705729
Bedankt voor jullie lieve woorden en warme belangstelling, doet mij altijd zo veel goed! :-* :-* :-* :-*

Weet je... overgeven en diarree zijn voor mij zo naar. Daar is Sammie 2 jaar geleden mee begonnen en helaas ook mee geeindigd! :'( En dat blijft je altijd bij, ook al weet ik natuurlijk dat mijn jongens jong en gezond zijn en echt niet overlijden aan een virusje. Maar toch.... :-\
Door Mevroi Kruim
#705912
Achossie, arme teckelmeneren  :-* :-* :-*
Gelukkig dat het weer beter met ze gaat. Ja, zieke dieren of kinderen is het ergste wat er is. En dieren kunnen niet zeggen wat er aan de hand is.

Er heerst idd iets, ook onder mensen  :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#706031
Nou de lucht is geklaard hoor! De jongens zijn weer een heel stuk opgeknapt. De poep ( :-\ :-X) is nog een beetje dun, maar dat had ik wel verwacht omdat ze nog geen bot hebben gehad.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#706489
Pauline schreef: Bedankt voor jullie lieve woorden en warme belangstelling, doet mij altijd zo veel goed! :-* :-* :-* :-*

Weet je... overgeven en diarree zijn voor mij zo naar. Daar is Sammie 2 jaar geleden mee begonnen en helaas ook mee geeindigd! :'( En dat blijft je altijd bij, ook al weet ik natuurlijk dat mijn jongens jong en gezond zijn en echt niet overlijden aan een virusje. Maar toch.... :-\
Heel herkenbaar, hoor! Bij mijn vorige hond was hoesten het begin van het einde. Als er hier nu één een keer wat ophoest, kan ik al in de stress schieten....

Gelukkig gaat het weer wat beter met de heren!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door