Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#64048
Je moet je niet schuldig voelen. Die dingen groeien heel geniepig en je merkt aan de hond niets. Tot ze ineens mager worden en een dikke buik krijgen. Maar ze blijven gewoon eten en gedragen zich verder normaal. Hooguit zijn ze iets rustiger maar bij een hond die van zichzelf al rustig is merk je dat dus niet. Ik heb ze wel gehad op het spreekuur om te enten. Hadden ze helemaal niets door.
Door jeanne
#64051
ja, dat weet ik wel.
Maar ik had het er een tijdje geleden toch over dat ze meer dronk? Waarom ben ik toen niet naar de da gegaan? Waarom waarom waarom?
Wat al het nu de lever is :'(
Oh, was het maar morgen half 2 :-\
Ik word gek
Door Lizzy
#64052
Ah lieve Jeanne, wat is dit een kl*te bericht tot de macht 100 zeg... :'(.

Getverdemme......

Laten we hopen dat het de milt is joh en dat het niet kwaadaardig is of tenminste niet is uitgezaaid.... de prognose met veel milttumoren is vaak gunstig....

Jeetje joh, dit had ik niet verwacht. Heel erg veel sterkte hoor.....
Door Lizzy
#64053
jeanne schreef: ja, dat weet ik wel.
Maar ik had het er een tijdje geleden toch over dat ze meer dronk? Waarom ben ik toen niet naar de da gegaan? Waarom waarom waarom?
Wat al het nu de lever is :'(
Oh, was het maar morgen half 2 :-\
Ik word gek
Meissie, ga nou niet jezelf de schuld lopen geven.... hier kun je gewoon helemaal niets aan doen! Ik zal onwijs voor je duimen morgen.....
Door ine
#64062
Jank maar meis! Dat houd je toch niet tegen!
Jeanne, ook ik duim voor jullie!
En niet jezelf de schuld geven, dit verwacht niemand en zou iedereen kunnen overkomen!
Geef Freule een lekkere knuffel en veel sterkte morgen! :-* :-* :-* voor jullie allemaal!
Door Eidos
#64076
Jeetje jeanne!! Geef jezelf niet de schuld hoor meis !! Hier kon je niks aan doen... En huil asjeblieft even lekker uit dat lucht op ;).. We zijn er allemaal voor je en leven met je mee!! Ik hoop dat het allemaal meevalt en te opereren valt! Ik geef jou een hele dikke knuffel en wens je sterkte !!! en freule krijgt natuurlijk ook een dikke knuffel van me ! :-* :-* :-*

Sterkte meis ik denk aan je hoor :-*
Door jeanne
#64085
Ze slaapt vanavond in ieder geval bij ons op bed! Ik laat haar niet alleen in de kamer liggen, ze kreunt af en toe, het zit haar niet echt lekker.
Het was trouwens Jannemans plan, die zei, we laten haar wel bij ons op de kamer slapen he?
Dit had ik dus noooooooooooit van hem verwacht :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#64089
Gossiemeine Jeanne, wat een rot bericht :'(, ik wens jou en Freule veel sterkte morgen en ik ga hier voor je zitten duimen. Je moet je niet schuldig voelen hoor, daar schiet je niets mee op en Freule ook niet, nogmaals sterkte!
Door avalon
#64112
Bah wat een naar bericht :'(. John vertelde het al, hij had jou nog op de msn. Ik hoop wel dat het goed gaat komen met Freule. 2 weken geleden speelde ze zelfs nog met Avalon. Geef Freule maar een stevige knuffel :-* :-* :-*. En laat ze maar lekker tussen jullie in gaan liggen. Ik heb het nooit op dit soort berichten, wordt er altijd weer verdrietig van :'(. We duimen voor jullie dat het goed gaat komen. Sterkte Jeanne :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door