Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Solange
#652727
ik was hier zomaar wat an het lezen en kom ik iets tegen over hotspots. Bij ons wordt dit woord niet gebruikt.  Kan er mij iemand een woordje meer uitleggen.  Ik heb zo'n vaag vermoeden waar het over gaat maar ik zou wel eens wat meer willen weten. Hoe ziet het eruit? hoe krijg je het.... ???

                                                                         groetjes

                               

                                           SORRY....  niet meer nodig... ik heb het antwoord al gevonden in de bib.  Maar ja t'is toch zo leuk om eens iets te vragen en dan het antwoord af te wachten.
Laatst gewijzigd door Solange op do 26 okt 2006, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
#652835
Wordt dit woord in jouw streek niet gebruikt? ik dacht dat het toch gewoon een algemeen bekend woord was,hoe noemen jullie het dan :o
Door margreet
#652898
Solange schreef: een geirriteerd vlekje, denk ik ? simpel?  ja misschien wel :D
Nou een geirriteerd plekje is bij mij idd iets simpeler ja,hahaha een hotspot is een ellendig,hardnekkig,vies,etterig,irritant plekje ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door