Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#664993
conleeuw schreef: oh bah, jammer dat je niet met alle zekerheid weet wat het is, maar goed, nu even previcox en dan hopen dat het aanslaat, dat zou je lijk mij vrij snel toch moeten zien? Moet jij ook weer terug voor controle? Sterkte ermee.  :-*
We zouden inderdaad vrij snel verbetering moeten zien, binnen een dag of 10. Vooralsnog even niet terug voor controle, wel via mail/telefoon flinke vinger aan de pols houden.
Door Cindy de Wolf
#664994
Hitam schreef: Dat schiet dus ook niet echt op. Het blijft moeilijk.
Overigens is er een goedkopere versie van Rimadyl op de markt, Carprodyl, en mijn ervaring tot nu toe is dat het beter werkt dan de Rimadyl. Dus is dat misschien een optie?
Het zou zeker een optie kunnen zijn, enig idee wat erin zit? Ik weet uit ervaring dat Terry bijvoorbeeld heel belabberd reageerd op Cortaphen. Eerst maar even de Previcox opmaken. Verders ga ik vooralsnog gewoon door met de Hoxsey e.d.
Door Cindy de Wolf
#664996
Lizzy schreef: Pfff Cindy, wat een toestanden joh :'(. Ga je een scan laten maken of is dat niet aan de orde? Sterkte meis :-*!
Hebben we het gisteravond uitgebreid over gehad en vooralsnog willen we dat (nog) niet doen. Enerzijds omdat ik een oudere hond niet onder narcose wil brengen anderzijds dat de pols (waar de tumor zat) geen pijnprikkels meer afgeeft maar het nu in een spierbundel/groep in de schouder lijkt te zitten. En hier kan je niets mee op wat voor scan dan ook.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#665098
Cindy de Wolf schreef: Het zou zeker een optie kunnen zijn, enig idee wat erin zit? Ik weet uit ervaring dat Terry bijvoorbeeld heel belabberd reageerd op Cortaphen. Eerst maar even de Previcox opmaken. Verders ga ik vooralsnog gewoon door met de Hoxsey e.d.
Hetzelfde als in Rimadyl: Carprofen.
Door Lizzy
#666995
Cindy de Wolf schreef: Maar de Rimadyl is al duur maar de Previcox is schrikbarend duur, als iemand een goedkoper adres weet dan hoor ik dat meer dan graag. Ik heb nu 52,50 betaald voor 20 tabletten en ze moet 1 tablet per dag voor 10 dagen en daarna proberen 1 keer daags een 1/2 tablet.
Heb jij nu 20 tabletten van 100 mg Rimadyl?
Door Cindy de Wolf
#671795
Toevallig heb ik Maarten vanmorgen gemaild met hoe/wat. Ik moest de doses Previcox gaan verlagen naar een halve tablet na 3 dagen heb ik haar weer teruggezet op een hele. Ze liet op een halve tablet wel een hele erge verslechtering zien. Verders eet ze wel goed, wil nog steeds mee op de dagelijkse lange wandeling (nu slechts 45 minuten maar goed het is even niet anders) maar in lopen zit er geen verbetering in, ook geen verslechtering dus dat is dan wel weer positief. Nu even afwachten waar Maarten mee terugkomt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door