Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#647441
Vivian schreef: Okay, no worries dus en altijd dezelfde weegschaal gebruiken :D. Leuk om te lezen dat de zusjes allemaal rond de 8 kilo zitten.
Tara is nu 11 weken en 3 dagen net zoals Ginger, ik heb haar gisteren weer gewogen en ze is nu 10 kilo...gaat lekker. Ze is absoluut niet te dik. Ik heb haar nu twee weken maar ik zie haar groeien ;D
Laatst gewijzigd door Anita* op do 12 okt 2006, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#648158
Niet iedereen groeit volgens het schema!

Ik kreeg bij Boris steeds te horen dat hij te langzaam groeide en daarna groeide hij in een maand tijd opeens te veel en toen weer te weinig etc. etc.

Uiteindelijk was hij met ander half jaar klaar en 60 cm en zo´n 25 kilo (en daarna is hij nog zwaarder geworden). Laatst zijn er veel rontgenfoto´s gemaakt, aangezien hij klachten had en wat zei letterlijk elke da (ben er bij drie geweest). Juist, dat hij zo´n mooie dichte bottenstructuur had en dat hij lekker langzaam gegroeid was. En dat terwijl die zelfde da´s vonden dat hij als pup te langzaam groeide....

Met andere woorden laat ze toch l***en, je ziet en merkt toch of het goed gaat met de pup!
Gebruikersavatar
Door Dalmi
#648179
Infi groeide in het begin ook bijna 1 kilo per week. Heb me daar nooit zorgen om gemaakt. Dus zou me ook geen zorgen maken over Ginger.
Door Mevroi Kruim
#648461
Angelique schreef: Ik moet de eerste hond nog tegenkomen die zich aan door "ons (de mens) opgestelde schema's houd ;D ;D
En wat dacht je van baby's  ::)
Elk beestje groeit gewoon zoals het bedoeld is als hij te eten krijgt zoals het bedoeld is.
Er zit gigantisch veel variatie in, die groeicurves zijn ook maar gemiddelden en dan ook nog eens geidealiseerd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door