Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#620066
Ik zou,als laatste redmiddel eens een keertje met Schultze contact opnemen ivm goudacupunctuur. Hij kan in elk geval zeggen of hij iets voor Gandor kan betekenen.
Veel sterkte met je kleine ventje :-*
#620115
Shit Wendy.....verdomme!!  Goed dat je previcox heb meegekregen....alleen mag je dit niet langer dan 90 dagen achter elkaar geven. Ik neem aan dat je de volle dosis moet geven??
Stop je nu .....of ga je goudaccapunctuur proberen?? Hoor hier wel goeie verhalen over.

Geef een heeeeele dikke knuf aan Gandor! 
#620138
Ik denk dat we stoppen, maar we willen ook vrijdag even afwachten.
Zelf heb ik 2 honden met arthrose gehad, wv de ene 4 jaar met pijnstillers heeft geleefd en uiteindelijk wegens kanker is ingeslapen. De ander heb ik om haar eigen wil na 3 maanden al in laten slapen.
Het is net hoe de hond zelf is.

Voor mezelf vind ik dat we kunnen zeggen dat we alles geprobeerd hebben. Als mensen nu gaan zeggen...dat is niet zo want je hebt goudacapunctuur niet geprobeerd...jammer dan  ;)

Voor ons is het goed zo. We zien hoelang hij kan en wil. Natuurlijk proberen we tussendoor wel of hij met minder of zonder kan.

Previcox krijgt hij 1 tablet per dag van 227 gram. Dus precies naar gewicht.
Waarom maar 90 dagen? Ik hoorde juist dat het de "meest gezonde" medische pijnstiller is.
#620149
Ja nogal op zijn zachtst gezegd.
Gek werden we vanochtend van 'm  :D Volgens mij was Boy blij dat we moesten gaan werken en hij (gandor) in de bench moest  :)
Dus dat word vanavond wat  :D

Ik zal even navragen over de tijd die we previcox mogen gebruiken. Bedankt voor de tip.

ps leuke smiley deze  :D :D :D
Laatst gewijzigd door *wendy* op wo 23 aug 2006, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door