Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#625493
conleeuw schreef: interessante document, wellicht handig om in de bib te zetten, trouwens deze hele topic lijk mij Bib materiaal...er staat inmiddels heel veel in  ;)
En Lizzy, ben je nu overtuigd? gaat er straks een Linga nestje komen ;D
Ja, tis een mooi topic geworden he! Misschien moeten we 'm inderdaad verhuizen naar de bieb...

Op zich is het wel zeker dat ik een nestje wil/ga fokken met Linga. Maar, niet 100%. Eerder 95%. Er zijn nog steeds wel hobbels...

Niet in volgorde van belangrijkheid:

Ten eerste moeten de HD foto's nog worden gemaakt en moet de uitslag goed zijn.
Ten tweede krijg ik nog steeds de gruwels al ik er aan denk dat Ling was zou kunnen overkomen.
Ten derde krijg ik nog steeds de gruwels als ik er aan denk dat ik misschien dove pups in het nest heb zitten.
Ten vierde moet ik een leuke verloofde voor haar vinden en moet dit 'klikken' tussen die twee.
Ten vijfde moet over 2 jaar de vraag naar puppies gewoon goed zijn.
#625525
Lizzy schreef: Ja, tis een mooi topic geworden he! Misschien moeten we 'm inderdaad verhuizen naar de bieb...

Op zich is het wel zeker dat ik een nestje wil/ga fokken met Linga. Maar, niet 100%. Eerder 95%. Er zijn nog steeds wel hobbels...

Niet in volgorde van belangrijkheid:

Ten eerste moeten de HD foto's nog worden gemaakt en moet de uitslag goed zijn.
Ten tweede krijg ik nog steeds de gruwels al ik er aan denk dat Ling was zou kunnen overkomen.
Ten derde krijg ik nog steeds de gruwels als ik er aan denk dat ik misschien dove pups in het nest heb zitten.
Ten vierde moet ik een leuke verloofde voor haar vinden en moet dit 'klikken' tussen die twee.
Ten vijfde moet over 2 jaar de vraag naar puppies gewoon goed zijn.

tja, dingen als HD foto's ..... kom je niet omheen,
dat er iets met Linga kan gebeuren, ook dat is een risico, maar heel klein, wat de verloofde betreft, dat is mischien nog de makkelijkst...... na enig research, nou ja makkelijk, het zal maar niet klicken :( en dan mischien de probleem waar ik niet zou weten hoe ik er mee moest omgaan, mogelijke dove pups, het idee al, nou ja, ik hoef daar niet verder over te schrijven, dat snap jij vast wel.
De vraag naar puppies....., wie weet ;) Veel om over na te denken, en je zorgen om te maken is het wel ??? komt tijd, komt raad

Barfplaats wordt gesponsord door