Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Melody
#692938
Elvira schreef: Bij mijn eerste golden is de milt verwijderd, maar ze was toen al een jaar of 12. Ik heb niet aan haar gemerkt dat ze minder conditie had, maar ik was toen natuurlijk wel al gestopt met trainen. Ze is bijna 17 geworden en liep tot een paar maanden (in haar tempo) nog elke dag naar het bos.
Weet dat dit een oud topic is, maar ik was aan het zoeken op milt tumor. Bij mijn oudste hond (12,5 ) is gisteren een flinke milttumor gevonden en ik ben van plan om de milt eruit te laten halen, ook al is ze al zo oud. Ik ben best blij om dit te lezen, dus er is nog een kans dat ze nog even door kan gaan met de''r leventje !
Door judith1967
#693081
Bij Cairo is de milt ook weggehaald ook tijden de operatie van een maagkanteling.

Ik kreeg toen het verhaal te horen(niet van mijn d.a hoor.)honden waarvan de milt verwijderd is die kennen geen moeheid,dus die gaan maar door! ???
Nou merk ik ook geen ander gedrag bij Cairo,maar ja Cairo is nu met de fut,zullen we maar zeggen ;D ;D. Cairo is 11 jaar.
Maar ik fiets nog 2 x in de week een uurtje en loop 1 x in de week 5 kwartier en op zondag sorteren met Cairo.

Barfplaats wordt gesponsord door