Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#575621
De rottweiler van mijn schoonouders is vandaag voor de tweede maal geholpen aan een nieuwe meniscus, knieschijf en banden. >:(
Aan beide achterpoten is dit nu gebeurd in twee jaar tijd. We hebben het hier over een gezonde jonge Rottiedame in perfecte conditie!

Je begrijpt ik baal hier plaatsvervangen gewoon enorm van!
Ik baalde altijd al van de voeding die zij kreeg (Royal cabbbrrgghh). Nu zo mogelijk nog meer....

De orthopeet heeft hun een nieuwe voeding aangeraden...... 3x raden.....
Juistem
HILLS, speciaal voor de gewrichten, spieren enzovoorts. Met Glucosamine, visolie en allerhande andere supplementen.
Helaas, ik weet niet welke dan want ik krijg het niet uit hun (ofwel ze weten het niet)!
Je wilt ook niet weten wat zo'n zak kost! Een vermogen!

Maar ja de orthopeet zegt hè. 'die zal het wel weten'

BAH :'(
Hoe krijg ik ze nou zo ver dat ze het anders doen? Glucosamine, visolie ed is toch makkelijk te verkrijgen (al dan niet in capsulevorm).
Ik (en mijn vriendin van de dierenwinkel) krijgen hen niet zo ver dat ze uberhaupt kvv proberen. Het enige wat hij geprobeerd heeft was Naturediet. Meer kreeg ze er niet in :(

Ik baal er gewoon van dat ik het niet anders krijg :-\
Laatst gewijzigd door bloemetje op do 22 jun 2006, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#575633
De mobility support zal hun aangeraden zijn ;)
FOUTJE die is van Royal Canin lees ik net op blafforum :-[
Laatst gewijzigd door *wendy* op do 22 jun 2006, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#575657
bloemetje schreef: De rottweiler van mijn schoonouders is vandaag voor de tweede maal geholpen aan een nieuwe meniscus, knieschijf en banden. >:(
Aan beide achterpoten is dit nu gebeurd in twee jaar tijd. We hebben het hier over een gezonde jonge Rottiedame in perfecte conditie!

Je begrijpt ik baal hier plaatsvervangen gewoon enorm van!
Ik baalde altijd al van de voeding die zij kreeg (Royal cabbbrrgghh). Nu zo mogelijk nog meer....

De orthopeet heeft hun een nieuwe voeding aangeraden...... 3x raden.....
Juistem
HILLS, speciaal voor de gewrichten, spieren enzovoorts. Met Glucosamine, visolie en allerhande andere supplementen.
Helaas, ik weet niet welke dan want ik krijg het niet uit hun (ofwel ze weten het niet)!
Je wilt ook niet weten wat zo'n zak kost! Een vermogen!

Maar ja de orthopeet zegt hè. 'die zal het wel weten'

BAH :'(
Hoe krijg ik ze nou zo ver dat ze het anders doen? Glucosamine, visolie ed is toch makkelijk te verkrijgen (al dan niet in capsulevorm).
Ik (en mijn vriendin van de dierenwinkel) krijgen hen niet zo ver dat ze uberhaupt kvv proberen. Het enige wat hij geprobeerd heeft was Naturediet. Meer kreeg ze er niet in :(

Ik baal er gewoon van dat ik het niet anders krijg :-\
Op de eerste plaatst moet men wel geïnteresseerd zijn in een voerverandering en ja, een DA krijgt dat makkelijker voor elkaar als wij. Laat ze anders eens de ingrediëntenlijst lezen die achterop de zak staat, dat werkt vaak al heel verhelderend. Aan de andere kant, je moet mensen ook niet willen dwingen, als hun vertrouwen hebben in die orthopeed, so be it, probeer jij er ander voer doorheen te persen en loopt de hond een week later een keer te hinkelen, dan heb jij het gevreten want dat zou dan direkt aan het voer liggen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door