Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Twiz
#561911
Was even niet volledig.

Via "produkten" naar "snelverbindingen" dan naar "geselekteerde fabrikanten en leveranciers" en daar kom je dan Dorwest weer tegen. Op de Dorwest pagina vindt je Fragaria onderaan bij de homeopathische producten.
Door ~Joke~
#561954
Op hun site staat lang niet alles vermeld. Ik bel mijn bestelling altijd door. Meestal heb ik het de volgende dag al in huis. Fragaria wordt gemaakt van de wilde aardbei
Door Lizzy
#561997
En je hebt er zelf goede ervaringen mee, met dit middel? Want ik ben wel nieuwsgierig geworden ernaar!
Door ~Joke~
#562273
Hele goede ervaring. Toen we in april van vakantie thuiskwamen trok ik voor het eerst in tijden hun bekjes weer eens open. Ik schrok me naar!! Een gore dikke aanslag met rode ontstoken tandvlees randjes :(
Ze kluiven na Penny's laatste verstopping niet meer ik durf het gewoon niet meer en Penny mag ook geen hele botten meer hebben. Ik ben nu 4 weken met fragaria bezig en hun tandjes zijn prachtig schoon en de ontstoken randjes verdwenen [ik geef nu wel af en toe een luchtgedroogd runderoor om op te kluiven]
Verder is hun adem nu ook geurloos :D
Ik heb deze tip van de Barfing Border Terrier e-maillijst waar verschillende leden heel positieve ervaringen met het middel hadden. Meestal heb ik zoiets van: "het zal wel" maar nu heb ik gezien dat het echt helpt!
Ik hou het miniscule korreltje voor en ze kauwen erop als was het een lekker brokje ;)
Door Saskia C.
#562605
Ik heb Fragaria 3C meteen besteld. Ik heb hier twee honden die last blijven houden van tandsteen, dus ik ga het meteen proberen. Bedankt voor de tip!
Door Saskia C.
#563671
Heb vandaag beide honden voor het eerst zo'n korreltje gegeven. Een van de twee honden wilde niet meewerken en het was nog een klus om het korreltje in de bek te krijgen en er in te houden >:(. Vraag me alleen af of het wel lang genoeg in de mond blijft om werking te hebben, of moet je het misschien onder de tong leggen? Maar ben benieuwd.
Door ~Joke~
#563684
Volgens mevrouw SPAT kun je de korreltjes ook als een pil achter op de tong leggen. Ik deed net alsof ze iets heel lekkers kregen ;). Ze presteerden het zelfs om zo'n korreltje kapot te bijten.
Door Saskia C.
#564169
Heb het vandaag gepresenteerd als iets heeeeeel lekkers. En zowel meneer als madam namen het korreltje zomaar aan en er werd zelfs nog even op gebeten. Ze keken me wel aan van is dit nu alles, waar is het lekkers dan :). Hopelijk dat ze het morgen ook weer zo makkelijk tot zich nemen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door