Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#540777
een kleine update van minx. :D
minx krijgt nu groene os en ervoor glucosamine alleen.
ik wandel 5 keer per dag 10 minuten met dr volgens schema ( 6 kan gewoon niet, dat trek ik lichamelijk niet :-[ )

minx mag 1 keer per dag ook los wat rond rennen met wandelen en 1 keer per dag gaat ze uurtje in de tuin.

minx loopt NIET meer kreupel, al snel na de behandeling van de chiropracter merkte ik het maar wilde nog over wachten een paar dagen om te kijken of t zo bleef.
ze loopt nog wel een beetje stijf, maar vooral als ze dus dat snelwandelen moet doen, want dat moet ze die spieren gebruiken.

ze raakt eraan gewend dat ze niet meer op en af dingen mag springen, gewoon nee is nu al genoeg.
de bal vraagt ze nog elke keer om, maar ze gaat nu wel wat meer dr eigen gang als ze los is.

dus heb nog geen uitermate gefrustreerd hondje, behalve als ze in de bench moet zitten terwijl de pyrs spelen.
maar dan geef ik dr een pensbotje.
Door danielle1980
#551216
we zijn weer 16 dagen langer bezig.
ik heb eerlijk waar een hondje gekregen wat luisterd nu :o 8)
ze trekt niet meer aan de riem, ze stopt gelijk met spelen als ik t zeg, ze spring niet meer zomaar ergens op en af. :o :o 8) ;D
de stoel staat omgedraaid, als ze erop wil mag t alleen als ik er bij ben, dan til ik dr erop en eraf.
mn bed is vrij laag( niet eens tot aan mn knieen ) en daar heb ik n soort zelfgemaakte kruk voor gezet, dan kan ze makkelijk op en af bed stappen, na overleg met de fysio mocht dit,omdat minx nu niet overrekt met deze hoogte.
na 600 keer nee schreeuwen en dan commando krukje heeft ze t begrepen en op n klein ongelukje na gaat nu altijd via t krukje.

nu minx onder commando perfect luisterd gaat ze iets meer los ( elke wandeling een stukje ), ze is nu gewend dat ze geen bal heeft, dus ze pakt nu een takje om mee te tillen.
ook kan ze prima alleen spelen, ze ligt in de zandbak te spelen of in het bosgedeelte.

ze krijgt zalmolie en glucosamine complex speciaal vangroene os nog steeds.

minx loopt heel soms een beetje stijf, maar dat zijn vaak de dagen dat ik TE weinig met haar loop, door de weeks is het gewoon heel moeilijk om zo vaak te wandelen. :-[
maar we zijn beetje aan t zoeken naar oplossing daarvoor zodat ze de 3 dagen dat ik t niet red, iemand anders buiten erik en ik dr ook nog gaat uitlaten. ;)

ze loopt dus helemaal niet meer mank :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door