Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#44983
ja, ik kon wel een vreugdedansje maken, eigenlijk erg :-[ maar ik zag al weer een heel scenario aan ellende voorbij trekken: Bas weer aan de medicijnen, Bas weer een slechte weerstand, Bas weer ziek, Bas weer demodex. Dan ook nog bedacht met welke andere honden hij veel contact heeft gehad, dan had ik die mensen ook moeten informeren, dan had ie niet met de Uitlaat mee gekund etc etc etc.......

Maar.......... dat was weer eens overbezorgdheid van mijn kant die niet nodig was ;D. Ik durf toch langzaam echt wel te stellen dat het k.v.v. echt wel wonderen doet want was dit in zijn brokken periode gebeurt dan was het vermoedelijk wel raak geweest....
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#45090
Paul_Barte schreef: Groots Ivonne.......had het reeds voorspeld ;D
klopt, ..... en zoals je weet was ik er zelf ook niet van overtuigd dat hij schimmel zou hebben maar het risico was veel te groot dus wilden we toch z.s.m. zekerheid want de schimmels die zijn broer heeft zijn erg besmettelijk (ook voor mensen), de andere hond daar in huis zit ook al aan de medicatie en er is een logeerhond en die zit preventief aan de medicatie.


"En ja een mooie hond is ie zeker !!! Goed voer he "

van dat voer ben ik echt wel overtuigd ondertussen en Robert gelukkig ook
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door