Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#511173
Erna schreef: Maar dat weten we wel. Ze mankeert niets aan haar maag darmstelsel, ze heeft het aan haar nieren. Nu wil ik ook niet gelijk met geite ribben beginnen maar kippenbotten zou ze toch moeten kunnen verteren?

Ze heeft nog niet 1 keer overgegeven en ook haar ontlasting was nog steeds normaal.
Tja, moeilijk....Ik ben zelf liever te voorzichtig (maar ja, dat ben ik..) en zou zelf wel beginnen met kvv.
Door Erna
#511175
Helen schreef: Tja, moeilijk....Ik ben zelf liever te voorzichtig (maar ja, dat ben ik..) en zou zelf wel beginnen met kvv.
We wachten de experts nog ff af. :-)))

Ik ga nu op ziekenbezoek.
Door sabine
#511177
Jeetje zeg, dat is niet niks!

IK hoop dat ze weer snel helemaal beter is.

Sterkte,
Groetjes Sabine
Gebruikersavatar
Door Angelique
#511179
Maal anders de botjes en de rest geef je gewoon aan stukkies. Ik zou er ook geen kvv voor pakken.

Sterkte met het meissie!
Laatst gewijzigd door Angelique op di 14 mar 2006, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#511180
Ojee, Erna, wat een ellende, arme Fleur :'(
Zou het bijgeval een streptococcen-infectie kunnen zijn?
Mijn zus heeft dt een keer gehad (keelontsteking, bacterien in de bloedbaan, nier geinfecteerd (ze heeft er maar 1)) en dat was nierstilstand en bijna einde verhaal. Gegeven dat er ergens een infectie lijkt te zitten.
Door mutsie
#511195
Ze heeft toch altijd alles goed kunnen verteren?
Met haar maag-darmstelsel is niets aan de hand.

Lappen vlees verteren toch beter dan kleinere stukjes kvv.

Begin anders gewoon weer bij de kippennek.

Karin
Door Lizzy
#511219
sylvi@ schreef: De ene leverwaarde is ook zeker niet in ordeErna,

Heel veel sterkte en beterschap voor Fleur :-*

Wat doet de dierenarts nu aan behandeling?

En als jij die blikjes niet wil dan neem je die gewoon niet (zeg desnoods gewoon dat je er nog een paar hebt ::) )
Heb ik wat gemist? Welke leverwaarde is niet in orde?
Door Erna
#511243
Ben net bij haar geweest en ik verwacht dat ze morgen weer thuis is. Het was de gewone kabouter zoals we haar kennen! Super hoor.

We hebben lekker gewandeld en ze heeft gepoept en geplast en met takjes gespeeld. ;D

Er stond een bak brokken bij haar in de bench maar ik kreeg niet de indruk dat ze ervan gegeten heeft. Ik gaf haar een brokje, ze pakte het aan en...tufte het uit. Dat is mijn kabouter!!! Keurig opgevoed.
Laatst gewijzigd door Erna op di 14 mar 2006, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#511244
Dat is mooi, ze voelt zich dus duidelijk beter!!!
Fijn hoor, ik hoop dat ze mogen idd lekker naar huis mag. :D
Door Erna
#511250
sabine schreef: Gelukkig zeg!
weten ze wel wat het geweest is?
Ik heb geen arts gesproken vanmiddag. Ik ga ervan uit dat het toch de ibuprofen is geweest.

Ze ligt er weer lekker fris bij, ik heb een schoon vetbed meegenomen en bij haar gelegd. Lekker van thuis.
Door Sylvi@
#511251
Lizzy schreef: Heb ik wat gemist? Welke leverwaarde is niet in orde?
De GPT =986 terwijl die onder de 120 hoort te zitten (tenminste die grenswaarde hanteren ze bij ons).
Door Erna
#511258
sylvi@ schreef: De GPT =986 terwijl die onder de 120 hoort te zitten (tenminste die grenswaarde hanteren ze bij ons).

Dat zal waarschijnlijk aan de criteria van de test liggen denk ik. Normaal wordt GPT aangeduid door U/L maar de test bij Fleur is l U/L
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door