Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
#44267
qyan schreef:

;D zo had ik hem nog niet bekeken.
kreeg op een ander forum een keer ruzie omdat ik qyan toen niet wilde laten enten.
moest mijn hond uit de buurt houden want anders zou ik de honden van die persoon besmetten (die wel netjes werden geent) :-\
;D ;Dmaar ach, als ik maar beter weet
Umi is er inderdaad ook wel ERG ziek van geworden toen ze met 7,5 week die niet geente hond van jou ontmoetten ;D
Door qyan
#44279
crutz schreef:

Umi is er inderdaad ook wel ERG ziek van geworden toen ze met 7,5 week die niet geente hond van jou ontmoetten ;D
ja carmen, was echt verschrikkelijk zo ziek ::) ;) ;D
whaha, jij hebt die discussie ook gelezen en bovenstaande daar geloof ik ook neer gezet he ;D
Door crutz
#44284
qyan schreef:

ja carmen, was echt verschrikkelijk zo ziek ::) ;) ;D
doodziek ;)
whaha, jij hebt die discussie ook gelezen en bovenstaande daar geloof ik ook neer gezet he ;D
wie, ik ::) ::) ::)zou niet durven ;D
Laatst gewijzigd door crutz op za 24 jan 2004, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door crutz
#45084
qyan schreef: en het niet enten is geregeld ;) :D
TOPPIE, als de rest nou ook zo goed gaat en er nu EINDELIJK eens een uitslag uit komt waar je wat mee kan ;)
Door qyan
#45097
crutz schreef:

TOPPIE, als de rest nou ook zo goed gaat en er nu EINDELIJK eens een uitslag uit komt waar je wat mee kan ;)
eerlijk gezegd/ gedacht: het zal wel niet :-X
Door qyan
#46060
kreeg vandaag alles binnen.
10 februari om 09.00 moeten we in utrecht zijn voor de botscan. 11 februari weer ophalen en donderdag 13 februari rond 16.00 de uitslag.

gr wendy
Door sharpie
#46091
Nou dat scheelt dan ook weer iets, die troep moet er toch allemaal weer een keer uit he?
Is er geen ontgiftingskuurtje om na de scan te gebruiken, om de contrastvloeistof enzo er weer uit te krijgen?
Door crutz
#46108
qyan schreef: dank je!

oh ja, de scan gaat ook niet onder algehele narcose, maar een licht roesje. ben ik wel blij om ;)
mag je er ook wel bij blijven tijdens de scan en op het moment dat hij weer uit het roesje komt ? lijkt me wel zo prettig voor hem ;)
Door qyan
#46162
crutz schreef:

mag je er ook wel bij blijven tijdens de scan en op het moment dat hij weer uit het roesje komt ? lijkt me wel zo prettig voor hem ;)

nee, dat mag niet en zou ik ook niet willen.
hij moet daar zowiezo blijven.
we krijgen eerst een intake en verdere uitleg.
daarna nemen ze qyan mee en gaan wij naar huis.
ben ik het ook wel mee eens, want als ik zou blijven met de scan en totdat hij uit zijn roes is, dan wordt qyan vast en zeker hysterisch als ik hem daarna alsnog achterlaat.
dan kan ik beter meteen weg zijn, is beter voor hem.
Door qyan
#46163
sharpie schreef: Nou dat scheelt dan ook weer iets, die troep moet er toch allemaal weer een keer uit he?
Is er geen ontgiftingskuurtje om na de scan te gebruiken, om de contrastvloeistof enzo er weer uit te krijgen?
jawel, groene leem.
maar ik ga niet ontgiften nu zijn weerstand laag is.
de demodex is ook aardig door aan het breken helaas, dus dat zegt genoeg.
dus ontgiften doe ik voorlopig toch niet.
+ misschien tonen ze alsnog die LPC aan en krijgt hij er een week na de scan een operatie overheen.
dus voorlopig nog niet ontgiften.
ben wel weer extra probiotica, kruidenmix ed aan het geven om zijn darmflora na die rymadil weer een beetje op peil te krijgen.
Door sharpie
#46175
jawel, groene leem.
maar ik ga niet ontgiften nu zijn weerstand laag is.
de demodex is ook aardig door aan het breken helaas, dus dat zegt genoeg.
dus ontgiften doe ik voorlopig toch niet.
+ misschien tonen ze alsnog die LPC aan en krijgt hij er een week na de scan een operatie overheen.
dus voorlopig nog niet ontgiften.
ben wel weer extra probiotica, kruidenmix ed aan het geven om zijn darmflora na die rymadil weer een beetje op peil te krijgen.
Ja ik begrijp het. ;)

Nou maar hopen op het beste en dat die demodex een beetje binnen de perken blijft, k zal voor jullie duimen. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door