Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#507069
Ik hoop ook dat dit "goedje"wat het ook moge zijn, nu eens het juiste middel is voor Breezer.
Door Breezer
#507090
Ik hoop het ook. Hij heeft er al zo lang last van. Maar dan is het een paar weken weg en dan denk je er niet meer aan. En als er dan weer een bult komt dan ga je je afvragen wat er gebeurt is. En zo tobben we dus al een hele poos met die poten. Met de rest van z´n lijf en leden gaat het trouwens wel goed.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Door Femke
#507107
Breezer schreef: Ik hoop het ook. Hij heeft er al zo lang last van. Maar dan is het een paar weken weg en dan denk je er niet meer aan. En als er dan weer een bult komt dan ga je je afvragen wat er gebeurt is. En zo tobben we dus al een hele poos met die poten. Met de rest van z´n lijf en leden gaat het trouwens wel goed.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Misschien is het handig om een dagboek bij te houden?
Mogelijk zie je er dan een patroon in (bijv. dat je bij je oude oma op bezoek bent geweest met d'r stoffige tapijt, ofzo?)
Door Breezer
#507110
Ja dat is inderdaad wel een idee. Heb al wel zoiets gedaan, maar dan aangekruist wanneer hij het had en niet wat we daarvoor gedaan hebben. Maar zoals ik het nu een beetje terug kijk, is het iedere keer als hij ook wat anders heeft. Bv. Diarree, snotneus, buikpijn. Oftewel een verminderde weerstand.
Door Elise
#507115
Ik hoop dat je er achter gaat komen wat bij Breezer de oorzaak is en dat er een oplossing voor kan worden gevonden! Ik snap precies hoe hulpeloos je je voelt, wij zijn ook nog steeds aan het tobben met Spike zijn huid :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door