Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#41462
Karin & Pyrs schreef:

Oh wat leuk :)
Dan ga ik jullie ALLEBEI bombarderen met vragen, want ik ken ook een paar fokkers van de Herdertjes :)
Bij welke fokkers komen jullie hondjes vandaan ?
Mij lijkt het ook beter, eerst door juiste opvoeding proberen te corrigeren.
Misschien in combinatie met homeopathische druppeltjes om de drift wat te temperen ...
Wat zegt de fokker ervan ?

Nou ik krijg er nog een. En wat blijkt mijn aanstaande pup komt van dezelfde teef als de pyr shep van Git!!! Kennelnaam is Debut de Reve.

groetjes Helen
Door K@rin
#41468
Helen schreef: Nou ik krijg er nog een. En wat blijkt mijn aanstaande pup komt van dezelfde teef als de pyr shep van Git!!! Kennelnaam is Debut de Reve.

groetjes Helen
JA LEUK !!!
Want DIE ken ik, Ron en Joke :) :)
Ik heb nog een poosje met Ron in het bestuur van de rasvereniging gezeten toen de Herdertjes en de Berghonden nog in één club zaten.
Als je nu naar de Jonge Honden-dag van de Herdertjes komt (Hemelvaartsdag, manege "de Fruithof" in Heteren) dan komen we elkaar vast tegen, want ik ben er ook met mijn Pyrs (nest van 10 puppen en Noël).
Deze dag wordt gezamenlijk georganiseerd door de rasverenigingen van de Herdertjes en de Berghonden :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door