Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#484721
Schiet niet echt op :-\
Misschien dat ze het wondvocht meteen verwijderen,zal voor Cis ook een opluchting zijn als de druk eraf is.
Door 202spots
#484943
Phew...maar goed dat ik foto had meegenomen, want anders had ik mooi voor schut gestaan bij de DA ,want tegen de tijd dat we aan de beurt waren was de gezwelling al weer bijna verdwenen.
Was omdat er niet veel circulatie was en kon er warme doek erop doen om te minderen.
Deze DA dacht ook dat de verband er ook wel af kon om 't makkelijker te maken voor Cis, dus als 't weer opnieuw gaat zwellen dan moet ik met warme doek erop doen, en kan eventueel ook op de wonden gedaan.
Ik snap eerlijk gezegd niet precies waarom de klein opening aan de rechtekant zit, want daar zat die grote gezwel wat we voelde....en die lange aan de andere kant???
Ik wacht wel tot ik me eigen DA weer zie, want ik weet 't niet meer.
Ik had wel aan iemand anders gevraagd wanneer de biopsy terug komt, vond uit dat 't naar Utah gestuurd is en duurd meestal 'n dag of 5 tot de uitslag er is, dus zal woensdag of zo wezen.
In ieder geval al blij dat er vandaag niks erger aan de hand is.... Afbeelding

Afbeelding
Door Truus
#484945
O gelukkig weer terug ! Wat een hechtingen zitten erin zeg. Wat snap je nou eigenlijk niet? Is het niet de juiste plek?
Fijn dat het in ieder geval weer geslonken is want haar koppie zag er maar raar uit.
Pffff.....nu weer afwachten :-*
Door Ine
#485004
Pfioeeee, valt gelukkig weer even mee! :-*
Jee zeg, ik tel zo even 30 nietjes :-X
Fijn, dat de uitslag toch niet zo lang duurt, dit is voor je gevoel al vreselijk lang!
Knuffels voor jou en both dogs! :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#485070
Gelukkig dan maar dat dit in ieder geval meeviel.
En dat de uitslag toch iets eerder bekend, maar het wachten duurt wel lang zo.
Sterkte voor jou en Cis :-*
Door 202spots
#485142
Truus schreef: O gelukkig weer terug ! Wat een hechtingen zitten erin zeg. Wat snap je nou eigenlijk niet? Is het niet de juiste plek?
Fijn dat het in ieder geval weer geslonken is want haar koppie zag er maar raar uit.
Pffff.....nu weer afwachten :-*
Ik dacht eigenlijk dat ze maar 1 snee had..dus was verbaasd om er TWEE te zien..
De grote bult die ze had, zat aan de rechterkant van d'r nek...waar NU die kleine opening is...ik dacht dat aan die kant dus de grote bult met dat aanhangsel eraan had gezeten.....maar omdat er aan de andere kant dat lange snee zit....kan ik alleen maar aan nemen dat de DA, DAAR dus dat lange ding heeft weg gehaald.....en omdat dat dat lange ding aan de tumor vast zat...ben ik in de war hoe of waar alles nou precies heeft gezeten...
Want als ik naar de kleine opening kijk dan zou ik zeggen dat DAAR alleen de lympnode is weggehaald, terwijl ik dacht dat de grote tumor met aanhangsel EN de lymphnode beide van dezelfde kant kwamen..
Ik volg mezelf niet meer geloof ik.....maar zal wel aan m'n eigen DA om uitleg vragen wanneer ik 'm weer zie.
Door K@rin
#485260
Jeetjemina, wat een ritssluiting heeft ze daar !!!
Ik denk, dat het "normaal" is dat het eerst dikker wordt na een operatie, maar natuurlijk wel weer angstaanjagend !!
Door de grote schrik is de uitleg waarschijnlijk niet eens goed tot je doorgedrongen en kun je het beter nog eens laten uitleggen ......
Dikke knuffel voor jullie allebei !!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door