Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#466285
Jolly schreef: he shit zeg, wanneer heeft hij een teek gehad dan, dat je denkt aan Lyme?
Afgelopen zomer heeft hij regelmatig een teek gehad en in november nog eentje.
Ik weet echt niet wat ik moet denken en weet ook niet precies wat de kenmerken van Lyme zijn bij een hond, maarik wil niks over het hoofd zien.
Door Ine
#466305
Pfffff, nog steeds onzekerheid! :-\
In ieder geval op Lyme na laten kijken en verder? Ik heb werkelijk geen idee! :-\
Ik duim!
Knuffel voor jullie allemaal :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#466460
Sorry voor mijn beetje vage bericht hiervoor. Barney begon ineens op zijn andere poten mank te lopen, dus ik belde de da. Die had ook net de uitslagen binnen en die meldde dat Er bij Barney iets vanbinnen zit die die gewrichtsontstekingen veroorzaakt.
Er is nu een echo gemaakt, waarop te zien was dat enkele lympheklieren een reactie ergens van hadden gehad. Dit kan verschillende oorzaken hebben die nu verder onderzocht worden. Bloed afgenomen voor Lyme en ook is er geprikt in de lever en milt. Dit wordt onderzocht op Maligne Histiocytose, een agressieve vorm van kanker. Hoop echt dat dit het niet is. :-\ :'( De uitslage van die tests kan een paar dagen duren. Verder wordt er morgen nog een foto van zijn borstholte gemaakt om te checken of daar niks raar zit. Hij wordt dus goed onderzocht. Hij heeft nu prednison gehad, dus het is nu afwachten op de uitslagen. Ik voel me echt vreselijk, we hebben de laatste maanden al zoveel tegenslag gehad dat dit nu echt teveel wordt. Ik hoop nu echt op een goede afloop. Als er niks uit die tests komt dan zit er waarschijnlijk ergens een chronische ontsteking.
Door Lizzy
#466470
Sjeesus joh, wat een ellende...!!!! Ik zal ontzettend voor je gaan duimen dat het iets is dat goed te behandelen is!!! Houd maar moed hoor :-*!!!!
Door tieneke
#466474
Ik ga vreselijk duimen dat alles goed komt met Barney-Beer :-*
Hopelijk weet je heel snel de uitslag,echt zenuwslopend dit allemaal....sterkte meid!
Door Femke
#466598
Jemig, da's echt knap waardeloos Angelique.............. :-\


ik zal voor je duimen dat het 'alleen maar' een ontsteking is :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door