Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jo
#451961
Kaya is aan de beterende hand hoor.
Haar temperatuur is gezakt naar 38.7 , ze heeft weer goed gegeten en ze is weer wat levendiger.
Ze heeft een paar keer hoestsiroop gehad en we hebben haar tot nu toe nog 3 keer horen kuchen.
Nou maar hopen dat ze in de stijgende lijn bijft...
Door Jo
#451962
gonny schreef: hou je ook je witjes in de gaten??? :-* :-*
Ik had de laatste twee berichtjes nog niet eens gezien :-[
Ja we houden de witjes ook goed in de gaten hoor.
Die krijgen nu ook een (iets) verhoogde dosis vitamine en daarnaast kregen ze alledrie al echina.
Maar we houden onze ogen scherp op alle drie gericht.

Kaya heeft de hele middag liggen slapen en gaat nu ( zoals ik net in het andere berichtje schreef) toch al een stukje beter als vanmorgen.
God zij dank !!!
Door *Axel*
#451984
Beterschap!!
Tasco had het ook heel zwaar te pakken toen hij uit het asiel kwam. Het beest is echt 3 weken doodziek geweest... Maar is helemaal goedgekomen. Goed in de gaten houden!
Door gonny
#451988
Jo schreef: Ik had de laatste twee berichtjes nog niet eens gezien :-[
Ja we houden de witjes ook goed in de gaten hoor.
Die krijgen nu ook een (iets) verhoogde dosis vitamine en daarnaast kregen ze alledrie al echina.
Maar we houden onze ogen scherp op alle drie gericht.

Kaya heeft de hele middag liggen slapen en gaat nu ( zoals ik net in het andere berichtje schreef) toch al een stukje beter als vanmorgen.
God zij dank !!!
Gelukkig!!!!! en nu duimen dat het in stijgende lijn doorzet!!! ;) :D :-*
Door Ine
#452037
Dat is even schrikken, die verhoging!!
Goed gereageerd meis en Kaya is verder kerngezond, dus dit gaat weer helemaal goedkomen!!
Knuffel voor jullie voor de schrik en Kaya voor de hoest en het beroerd voelen! :-* :-* :-*
Door Jo
#452041
ine schreef: Dat is even schrikken, die verhoging!!
Goed gereageerd meis en Kaya is verder kerngezond, dus dit gaat weer helemaal goedkomen!!
Knuffel voor jullie voor de schrik en Kaya voor de hoest en het beroerd voelen! :-* :-* :-*
Dank je wel Ine :-*
Was vanmorgen wel even flink schrikken dat die temperatuur ineens zo omhoog ging. 'kZat ook met tranen in mijn ogen te kijken naar dat zielige rillende hompie hond op de bank.

Heb net haar temperatuur nog maar eens opgenomen en ze heeft nu 38.8 Ze slaapt heel veel maar dat is alleen maar beter. Ik hoop voor haar, maar ook voor onszelf dat ze zich morgen weer wat beter mag voelen. We missen ons meissie wel hoor !
Door Ine
#452052
Daar duimen we voor!! 8)
En dat vreselijke gevoel, wat "onmacht" heet, grrrrrrrr, ja, dat ken ik!!
Waar ik wel even aan zou denken is, om haar even niet aan een band te laten trekken en even, tot de hoest/keel goed over is, rustig met haar te doen.
Door inspanning gaat ze hijgen, waardoor de keel geïrriteerd wordt, dus even goed laten genezen!
Door K@rin
#452059
Ik kan me voorstellen, dat je geschrokken was !!
Gelukkig gaat het nu al weer wat beter !!
Dikke knuffel voor Kaya en ik hoop, dat ze snel weer helemaal is opgeknapt !! :-*
Door Jo
#452128
Na gisteren en vannacht veel te hebben geslapen gaat het alweer stukken beter met Kaya. Ze is weer een heel stuk levendiger als gisteren en heeft wéér goed gegeten.
'kHeb haar temperatuur net opgemeten en die is nu 38.6.
Ze is de nacht goed doorgekomen..ze heeft twee hoestaanvallen gehad ,maar verder bleef het rustig.
Ze kwam net alweer met haar Kong aan hobbelen.
Dus ze begint weer een beetje de oude te worden...gelukkig.
Ik laat haar voorlopig wel rustig aan doen want tijdens het uitlaten heeft ze het nog wel regelmatig flink benauwd.
Ze heeft sinds gisteren ook een tuig om inplaats van haar halsband. Dat leek ons verstandiger.

Kaya is trouwens wel een hele makkelijke hond met het innemen van haar medicijnen. Die gaan er in éne keer zonder moeite in.
Wij blijven ons keiharde best doen in de hoop dat ze weer heel snel helemaal de oude mag zijn.
Door Jo
#452132
Lizzy schreef: Hee, fijn zeg, dat het wat beter met haar gaat!!! Super! Geen koorts meer dus da's ook mooi!
'kBen er ook echt heel blij mee hoor.. Kennelhoest op zich gaat nog wel, maar toen ik gisteren op de thermometer keek schrok ik behoorlijk.
Maar da's gelukkig weer voorbij en we gaan vol goede moed aan de tweede kerstdag beginnen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door