Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Madame
#440010
Wie kan mij helpen???

Mijn Bobtail teefje Zusje van 10 mnd is zo een drie weken geleden voor het eerst loops geweest. Loopsheid is normaal verlopen. Echter nu heeft ze al meer dan een week schijven rond haar tepeltjes zitten, en ze worden steeds groter en dikker.
Aangezien mijn DA momenteel in verweggistan, lekker onder een palmboom met een biertje in de zon zit, en ik absoluut hier in de buurt geen ander wil raadplegen, heb ik vandaag een aantal fokkers gesproken, echter had niemand dit nog meegemaakt en ik moest Zusje voor de zekerheid maar een AB kuur geven.

Ik zie daar absoluut de noodzaak niet van in, ze is totaal niet ziek, heeft geen koorts, eet en drinkt normaal, en heeft ook geen (vieze) uitvloeiing.

Echter normaal is dit dus ook niet.
Wie weet misschien wat ik hier aan kan doen??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#440272
Geen AB geven hoor, ze wordt gewoon schijnzwanger, al mijn teven hebben dit in meer of mindere mate.
Je kunt Pulstatilla D30 geven meestal is het dan heel snel over.
Door Madame
#440351
Bedankt voor de reacties. Heb ook wel vaker een teefje gehad wat schijnzwanger was, echter dan waren wel die strengen bij de tepels wat op gezet, maar niet van die grote harde schijven rond de tepeltjes.
Dus ben toch een beetje ongerust.

Vanaf een maandag was ik al aan het masseren, heerlijk vind ze dat en zal vandaag even Pulstatilla D30 gaan halen.
Hopelijk is het dan snel weer normaal.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door