Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#437617
Ach sh*t Nicolette, wat een vreselijk bericht :'( :'( :'( :'(. Nog zooo jong.... pfff, wat oneerlijk..... :'(. Heel veel sterkte :-*
Door 202spots
#437662
Ach...Wat verdrietig he?
Geniet van de tijd dat je nog met elkaar KAN genieten!
Door Nelly
#438087
Jee Nicolette, ik lees dit nu pas. Wat is dit kl*te zeg! Zo'n jonge dier nog, het is gewoon niet eerlijk. Ik hoop dat jullie nog een poosje van elkaar mogen genieten.
Door Slot
#439337
Wat een vreselijk naar bericht. :'(Ik hoop dat jullie nog een tijdje hebben. Heeft de DA nog een prognose gegeven?
Door oebaya
#439646
Slot schreef: Wat een vreselijk naar bericht. :'(Ik hoop dat jullie nog een tijdje hebben. Heeft de DA nog een prognose gegeven?
Ja, een paar maanden, maar aangezien de vochtafdrijving niet erg best gaat, vrees ik dat het veel korter wordt.
gr.
Nicolette
Door Helen
#439670
Man, ik lees dit nu pas...... :o :-[Wat afschuwelijk.....Hoe oneerlijk toch, zo'n jonge hond....Ik hoop dat je nog heel erg van hem kan genieten en dat hij nog een paar heerlijke maanden bij jou door kan brengen...Heel veel sterkte toegewenst.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door