Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tarek
#433651
Smodiehomer schreef:
Deze is ook voor vacht en hui en ze had een probleem geval erg hiermee zien opknappen....
Dat zei mijn verkoper van brokken ook dat alle probleem gevallen die die tegen kwam opzienbarend opknapten van zijn brok.

Ik vind mijn honden er nu nog beter uitzien en ruiken !! ;D ;D
Door Smodiehomer
#433697
How how..... :D :D :D

Het is niet iemand die van thuis uit verkoopt... Het is een dierenwinkel.... En ja, ik denk dat zij ook deze brokken wel graag wil verkopen... Dat is nou de reden wrom ik er bij jullie eerst naar vroeg.... Of er iemand bekend mee was..... Tuurlijk heeft iedere verkoper een verkooppraatje....

Maar ja ik weet niet wat ik liever aan iemand zou verkopen CB per kg 2.95 of voor die brokken per kg 3.25... (als ik verkoper zou zijn)..lol

Wat ik wel vond dat zij zei dat ik een lepel vers dan door die brokken kon doen.. Terwijl jullie juist aangeven om het apart te geven en niet te mengen....

Maar ik ben gewoon stug vers aan het geven... Ik wil gewoon dat mijn mannetje weer mooi wit wordt.....

Groetjes Petra
Door Smodiehomer
#433728
Nou, dag 2 ging weer ronduit geweldig..... hihihihihi ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ze vonden het weer heerlijk........ Bakken worden compleet uitlikt......

Ik wil wel foto's gaan maken met data's erbij... Kan ik kijken hoe het allemaal veranderd.......

Misschien eens iets voor aan de DA's tegen vers dan te laten zien.. ;) :D ;D.

Maar ik doe nog niets... Gewoon alleen hopen hopen en hopen............. :) :) :)...


Groetjes
Door Lizzy
#433753
Ik zou brokken en vers zelf niet mengen bij honden die een beetje gevoelig spijsverteringssysteem hebben. En verder hoop ik ONWIJS met je mee!!!!
Door Cathelijn
#433769
Smodiehomer schreef: Nou, dag 2 ging weer ronduit geweldig..... hihihihihi ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ze vonden het weer heerlijk........ Bakken worden compleet uitlikt......

Ik wil wel foto's gaan maken met data's erbij... Kan ik kijken hoe het allemaal veranderd.......

Misschien eens iets voor aan de DA's tegen vers dan te laten zien.. ;) :D ;D.

Maar ik doe nog niets... Gewoon alleen hopen hopen en hopen............. :) :) :)...


Groetjes
voor en na foto's vind ik altijd leuk om te zien, dus niet vergeten ;)
Door bowie
#433798
Angelique schreef: Het zijn brokken en die vinden wij Afbeelding ;D
;D ;D
Door Smodiehomer
#434018
Hallo...

Dag 3..... Vandaag voor het eerst CB gegeven.....
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat meer op vlees vond lijken dan de rodi... Dat lijkt meer op een voorgebakken hamburger... Moest teven slikken toen ik de Cb in de bak deed.... Bij ond wordt er niet gegeten voordat er lief een pootje gegeven is.... Homer vindt het nu zo lekker dat hij 5 min met zijn pootje ophoog heeft gezeten toen ik het eten in zijn bak ging doen.... hahahaha.... Deed hij met brokjes niet hoor....

Groetjes
Door tieneke
#434287
Angelique schreef: Ja, dat mag je min of meer verwachten. Maar er staat niet dat ze ipv cb brokken aangeboden kreeg alleen dat ze een proefzakje heeft meegekregen en dat de verkoopster zweert bij dat spul.
De verkoopster zal misschien het standpunt hebben van verkoop=verkoop. Geen verkeerde instelling voor een verkoper.


Ik denk eerder dat deze mevrouw niet echt overtuigd is van het goede van versvlees :-\
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 30 nov 2005, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#434293
Smodiehomer schreef: Hallo...

Dag 3..... Vandaag voor het eerst CB gegeven.....
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat meer op vlees vond lijken dan de rodi... Dat lijkt meer op een voorgebakken hamburger... Moest teven slikken toen ik de Cb in de bak deed.... Bij ond wordt er niet gegeten voordat er lief een pootje gegeven is.... Homer vindt het nu zo lekker dat hij 5 min met zijn pootje ophoog heeft gezeten toen ik het eten in zijn bak ging doen.... hahahaha.... Deed hij met brokjes niet hoor....

Groetjes
Ja de Cb lijkt op echt vlees en mooi toch dat Homer het zo graag eet ;)
Door Smodiehomer
#438141
Hallo ....

Nou, hier gaat alles wel lekker op het KVV...
Ben nu al een tijdje 800 gr aan het geven aan homer....
19 kg 10 mnd jong.... Maar hij komt maar niet bij....

Zijn huidje is nog wat rooiig... maar volgens mij gaat het iets beter... Durf het niet zo te zeggen... Strax maar even foto's gaan maken...

Groetjes.....
Door Femke
#438513
Smodiehomer schreef: Hallo ....

Nou, hier gaat alles wel lekker op het KVV...
Ben nu al een tijdje 800 gr aan het geven aan homer....
19 kg 10 mnd jong.... Maar hij komt maar niet bij....

Zijn huidje is nog wat rooiig... maar volgens mij gaat het iets beter... Durf het niet zo te zeggen... Strax maar even foto's gaan maken...

Groetjes.....
bedoel je dat Homer wat mager wordt/blijft?
Door danielle1980
#438522
Smodiehomer schreef: Hallo ....

Nou, hier gaat alles wel lekker op het KVV...
Ben nu al een tijdje 800 gr aan het geven aan homer....
19 kg 10 mnd jong.... Maar hij komt maar niet bij....

Zijn huidje is nog wat rooiig... maar volgens mij gaat het iets beter... Durf het niet zo te zeggen... Strax maar even foto's gaan maken...

Groetjes.....
dats minder. :(
ik denk dat je voorlopig even 800 moet blijven geven tot hij is zoals ie moet zijn.
door de overschakeling van brok naar vlees kan dat misschien ietsje langer duren.

ben benieuwd hoe t verder zal gaan met de problemen van de huid. :D

enne fijn dat ie t nog steeds lekker vind :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door