Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
#42419
Mijn hond is een hele tijd ziek geweest na al heel lang problemen gehad te hebben met zijn ontlasting.
Na veel onderzoeken zei een andere dierenarts dat hij waarschijnlijk ook een allergie heeft (die van jou toevallig ook voor dierlijke eiwitten?)
Een paar dagen deed hij het goed op die brokken van royal canin en toen kwam de dunne zooi weer, net zoals bij alle andere brokken die ik heb geprobeerd.
Na veel adviezen van allerlei mensen ben ik sinds deze week begonnen met alleen vers vlees te voeren van carnibest en niet eens de eend en rijst, dat kan altijd nog.
Ik kan er nog niks over zeggen hoe het zal gaan, maar ik ben ervan overtuigd dat zijn darmpjes behoorlijk verziekt zijn en nu hopelijk weer goed gaan functioneren.
Maar ik houd jullie op de hoogte!
Door sharpie
#42442
Het lijkt net of er een laagje om elke plak zit
Hoort dit zo om het los aanelkaar in te vriezen???
Gr Jolanda
Ja hoor Jolanda, dat is heel normaal en niks om je zorgen over te maken. ;)
Jouw hondje heeft maar mazzel dat jij wat verder kijkt, inplaats van maar klakkeloos te geloven wat de DA vertelt.
Want die heeft er blijkbaar idd geen verstand van.
Sterkte he, het komt echt wel goed met je hondje hoor. :)
Mijn hond is een hele tijd ziek geweest na al heel lang problemen gehad te hebben met zijn ontlasting.
Na veel onderzoeken zei een andere dierenarts dat hij waarschijnlijk ook een allergie heeft (die van jou toevallig ook voor dierlijke eiwitten?)
Een paar dagen deed hij het goed op die brokken van royal canin en toen kwam de dunne zooi weer, net zoals bij alle andere brokken die ik heb geprobeerd.
Na veel adviezen van allerlei mensen ben ik sinds deze week begonnen met alleen vers vlees te voeren van carnibest en niet eens de eend en rijst, dat kan altijd nog.
Ik kan er nog niks over zeggen hoe het zal gaan, maar ik ben ervan overtuigd dat zijn darmpjes behoorlijk verziekt zijn en nu hopelijk weer goed gaan functioneren.
Maar ik houd jullie op de hoogte!
Hoi Einda,
Wat vervelend voor je zeg.
Maar ik weet zeker dat het nu steeds beter zal gaan nu je hond vers krijgt.
Het kan idd een tijdje duren voor ze weer helemaal optimaal functioneren als ze verziekt zijn, maar je kan al best snel gaan merken of er een beetje verbetering optreed.

Jij ook veel sterkte toegewenst. ;)

Barfplaats wordt gesponsord door