Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ayra
#32644
Ivonne schreef: Zo zagen de wonden van Bas er ook uit, moet je je geen zorgen over maken.
waar is Bas aan geopereerd? ik maak me ook niet echt zorgen hoor, was gewoon benieuwd ;)
Door Lupa
#32775
dat veel weg scheren is altijd zo :-\ :-\
ik vind de wond ook wel goed uitzien en goed dat het onderhuids gehecht is dan komt er minder spanning op de huid.
Door Ayra
#32802
Lizzy schreef: Jeetje, ik vind het er klasse uit zien! Net werkende dierenarts!
Groetjes, Lizzy
Jaa, ik ben ook heel erg blij met deze Dierenarts :) Echt super, hij neemt echt de tijd voor je en gaat zo geweldig met de honden om. En hij is ook nog heel goed 8)
Door Truus
#32804
Ayra schreef:

Jaa, ik ben ook heel erg blij met deze Dierenarts :) Echt super, hij neemt echt de tijd voor je en gaat zo geweldig met de honden om. En hij is ook nog heel goed 8)
Die complimenten van dit forum kun je over brengen aan de Dierenarts ;) :D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#32917
Bas is binnen 3/4 jaar geopereerd aan volledig afgescheurde kruisbanden (hij heeft nu dus in iedere knie een kunststof band zitten). De eerste keer was in november en de tweede keer in juni.

Zijn poten waren vanaf de enkel t/m de bil helemaal kaal (was net een poedel met dat sokje er nog aan ;D) en over de knie zat een incisie van een cm of 15, onderhuids gehecht en dat zag er bijna net zo uit als op jouw foto.

Op een gegeven moment zijn er zelfs wat hechtingen geknapt geweest door een verkeerde beweging en dan schrik je je een ongeluk want dan ligt de wond wat meer open maar ook dat is allemaal goed gegaan.
Door Ayra
#33002
Ivonne schreef: Bas is binnen 3/4 jaar geopereerd aan volledig afgescheurde kruisbanden (hij heeft nu dus in iedere knie een kunststof band zitten). De eerste keer was in november en de tweede keer in juni.

Zijn poten waren vanaf de enkel t/m de bil helemaal kaal (was net een poedel met dat sokje er nog aan ;D) en over de knie zat een incisie van een cm of 15, onderhuids gehecht en dat zag er bijna net zo uit als op jouw foto.

Op een gegeven moment zijn er zelfs wat hechtingen geknapt geweest door een verkeerde beweging en dan schrik je je een ongeluk want dan ligt de wond wat meer open maar ook dat is allemaal goed gegaan.
goh zeg, da's ook wat! gelukkig is alles goedgekomen ;)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#33077
ja gelukkig wel, 100% is het niet maar ik heb geen klachten!

Hoop dat het ook voor Ayra goed gaat uitpakken en dat dit allemaal niet voor niets is geweest....
Door Ayra
#33274
Volgens mij werkt die traumeel super!! van die tabletjes kan ik het natuurlijk niet direct zien, maar ik gebruik ook de gel de laatste 2 dagen en voelt rondom de wond al veel minder gespannen en hard aan :D, 't is ook niet zo warm gloeierig meer, echt goed!
Door crutz
#33301
Ayra schreef: Volgens mij werkt die traumeel super!! van die tabletjes kan ik het natuurlijk niet direct zien, maar ik gebruik ook de gel de laatste 2 dagen en voelt rondom de wond al veel minder gespannen en hard aan :D, 't is ook niet zo warm gloeierig meer, echt goed!
weet zelf uit ervaring dat t super werkt,
had pas enorme last van mn rug
traumeel er op en ja hoor, de pijn was veel minder (had het eigenlijk niet voor mezelf gekocht maar voor Ace, maar heb er ook dankbaar gebruik van gemaakt)

vanaf toen dus altijd een tubetje op voorraad, zowel voor mezelf als voor de honden ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door