Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#383943
geer schreef: Heb ik in huis! Normaal wordt Ted echt direct na de loopsheid schijnzwanger en is het met een paar weken weer over. Vorige loopsheid kreeg ze al tijdens de loopsheid 'melktieten'. Ik ben dit keer dus met het begin van de loopsheid begonnen met druppelen, dit tot een week of 5 na de loopsheid. Toen was er niets aan de hand, geen tiet te zien ;D En aangezien ik mijn ouders niet met die druppel heisa wilde opzadelen ben ik gestopt. Nu speelt het toch op, dus ik ga weer beginnen! Hoeveel pulsatilla zal ik geven?
1 x per dag een dosis pulstatilla D30

welke hoeveelheid een dosis is ligt aan wat je hebt druppels korrels of tabletten
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 11 sep 2005, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#383944
sylvia schreef: ! x per dag een dosis pulstatilla D30

welke hoeveelheid een dosis is ligt aan wat je hebt druppels korrels of tabletten
Ik heb C30, granules...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#383946
geer schreef: Ik heb C30, granules...
stuk of 4 dan als ik het goed heb (granules zijn toch groter dan korrels ? Als je korrels hebt dan moet je er tussen de 5 a 10 geven maar granules zijn groter dus moet je er minder van geven.

Ik heb even in het boek van Westerhuis gekeken en die granules zijn 2 tot 3 keer groter dan korrels
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door