Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#137854
Het gaat te goed :-\ Hij wil weer gewoon met de anderen mee, maar helaas voor hem, hij wordt aan een lijn uitgelaten en mag alleen zijn behoefte doen en weer terug. Hij kan nog niet op de poot staan, maar ik denk, dat ook dat niet echt lang zal duren!
De wond blijft mooi schoon en geneest goed.
#137933
Fijn dat de wond zo mooi heelt !! Kan me voorstellen dat die jonge vent weer lekker met de rest mee wil en zn benen wil strekken.. Is moeilijk he om ze dan rustig te houden :-\.. Tis in ieder geval een heel goed teken dat hij zo graag wil .. binnen no time is hij vast weer helemaal zichzelf...!

Geef hem een dikke knuffel van me, wil je ??
#140525
Sonja schreef: Hoe is het nu met Joop?
Moest weer even aan hem denken n.a.v. een discussie over Dorit op een ander forum. ;)
Joop kan er al op steunen, als hij z'n goede poot optilt om te plassen! ;)
Verder moet ik hem echt rustig houden, want hij zou het liefst meerennen met de rest!
Pb me eens de link van die discussie, als je wilt? ;)
#140580
Jolly schreef: hihi tuurlijk is dat onstoer Son, wat denk jij dan.
Chasey zal ook nooit al een teefje plassen hoe pijn iets ook doet, hij gaat liever als een paard staan zeiken ;D

Ine, misschien is dat ook een optie voor Joop. ;)whahahahahah
Joop is wel een beer van een hond, maar hij plast regelmatig als een teefje hoor! ;)
Dat heeft hij z'n hele leven al gedaan!
#140589
Petra de Jong schreef: Over plassen als een teef gesproken: ik heb een teefje dat als een reu plast. Ze markeert en ze tilt regelmatig haar poot op. Heeft het met dominantie te maken of heb ik een transseksuele hond? ;D Doerak is behoorlijk dominant t.o.v. andere honden.
Volgens mij heeft het wel met dominantie en markeergedrag te maken. Hier loopt ook zo'n teef rond die denkt dat ze een reu is hoor. Poot zo hoog mogelijk opheffen, tegen bomen aanplassen, over zoveel mogelijk andere plasjes overplassen... en ja,mevrouw is ook behoorlijk dominant... :-\ ;D
#140595
Binno schreef: Volgens mij heeft het wel met dominantie en markeergedrag te maken. Hier loopt ook zo'n teef rond die denkt dat ze een reu is hoor. Poot zo hoog mogelijk opheffen, tegen bomen aanplassen, over zoveel mogelijk andere plasjes overplassen... en ja,mevrouw is ook behoorlijk dominant... :-\ ;D
Ik dacht dat al. Het gekke is dat ze thuis niet de baas is. Misschien komt dat omdat ik Lurch eerder had, maar Lurch is echt een watje, die is overal bang voor. Toch is juist zìj de baas als puntje bij paaltje komt.

Ik heb een geëmancipeerde hond! :D
Laatst gewijzigd door Petra de Jong op ma 09 aug 2004, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#140639
Ine schreef:
Joop kan er al op steunen, als hij z'n goede poot optilt om te plassen! ;)
Verder moet ik hem echt rustig houden, want hij zou het liefst meerennen met de rest!
Pb me eens de link van die discussie, als je wilt? ;)
wat gaat ie ontzettend goed zeg... geweldig; die hersteltijd wordt beduidend beter dan die Bas toen had toen hij het goed deed (3 maanden :-[). Vind het echt fantastisch voor jullie :-*
#140652
Binno schreef:
Volgens mij heeft het wel met dominantie en markeergedrag te maken. Hier loopt ook zo'n teef rond die denkt dat ze een reu is hoor. Poot zo hoog mogelijk opheffen, tegen bomen aanplassen, over zoveel mogelijk andere plasjes overplassen... en ja,mevrouw is ook behoorlijk dominant... :-\ ;D
Boef hier doet precies hetzelfde. Ze probeert zelfs Nena opzij te duwen als die zit te plassen om maar zo snel mogelijk over dat plasje heen te kunnen plassen. Ze plast soms ook over de plasjes van Stan heen, maar dat moet wel stiekem, want als hij dat ziet wordt hij boos. ;D
#150194
Even een kleine up-date.
Met Joop gaat het uitstekend, vanaf vandaag mag hij weer wat meer gaan lopen. Volgens mij had hij dat al in z'n hoofd :-\ Hij zat net voor het eerst even buiten, gaat de voordeurbel en mijn man ziet hem dus zo over het hek van 1.40 springen :-\ :-X
(Joop verwelkomt graag mensen bij de voordeur)
Het lopen gaat behoorlijk. je ziet de poot iets naar buiten draaien, maar dat komt, omdat die pees er aan de buitenkant tussen is gezet.
Hij kan erop staan. Hij loopt erop, maar ontziet hem nog wel. We gaan eens kijken, wat we gaan doen, om hem aan te sterken nu!
Iemand ideeën?
Zwemmen, mag dat?
Maandag bel ik wel even naar Oisterwijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door