Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3470474
Het hangt wel een beetje af van de reden waarom je vriendin omega 3 wil geven. Voor sommige aandoeningen heb je echt een krachtige omega 3 nodig en voor gewoon onderhoud kan het wat minder.

Testa algenolie met DHA en EPA (goed opletten, ze hebben ook met alleen DHA, die moet je niet hebben) is prima.
Visolie van Royal Green is geconcentreerder en kun je bijv. bij artrose of huidproblemen beter in zetten (als de dosering hoog moet zijn).

Visolie in flessen vind ik echt helemaal niks.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470475
Lizzy schreef: ma 15 apr 2024, 12:06 Het hangt wel een beetje af van de reden waarom je vriendin omega 3 wil geven. Voor sommige aandoeningen heb je echt een krachtige omega 3 nodig en voor gewoon onderhoud kan het wat minder.

Testa algenolie met DHA en EPA (goed opletten, ze hebben ook met alleen DHA, die moet je niet hebben) is prima.
Visolie van Royal Green is geconcentreerder en kun je bijv. bij artrose of huidproblemen beter in zetten (als de dosering hoog moet zijn).

Visolie in flessen vind ik echt helemaal niks.
Hij heeft last van ze huid ( Stafford is het)
Meestal rond deze tijd heeft hij dat. Dacht dat dit ras er beetje bekend om staat kwa huid problemen.

Dus dan de vis olie van Royal green denk ik dan?
Door Lizzy
#3470489
kiara schreef: ma 15 apr 2024, 12:52 Hij heeft last van ze huid ( Stafford is het)
Meestal rond deze tijd heeft hij dat. Dacht dat dit ras er beetje bekend om staat kwa huid problemen.

Dus dan de vis olie van Royal green denk ik dan?
Aha. Waarschijnlijk een pollen allergie? Ik raad hen aan om volgend jaar in februari al te beginnen met Puur Pollen. Ze kunnen nu ook nog starten hoor maar voor het mooie zijn ze te laat.

Royal Green is inderdaad een goed idee.

En verder zouden ze ook naar Quercetine kunnen kijken.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470495
Lizzy schreef: ma 15 apr 2024, 18:17 Aha. Waarschijnlijk een pollen allergie? Ik raad hen aan om volgend jaar in februari al te beginnen met Puur Pollen. Ze kunnen nu ook nog starten hoor maar voor het mooie zijn ze te laat.

Royal Green is inderdaad een goed idee.

En verder zouden ze ook naar Quercetine kunnen kijken.
Denk het pollen allergie of misschien een vlo allergie kan misschien ook.

Ik geef het door aan haar.
Zal zeggen dat ze maar account moet aanmaken kan ze zelf ook dingen lezen hier wel zo handig
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door